У мерії звільнили керівника відділу впровадження електронного квитка ЛКП «Львівавтодор» Сергія Журбенка, який пропрацював на цій посаді майже чотири роки. Експосадовець із таким рішенням не згідний і збирається оскаржити його через суд. Про це Львівському розповів сам Сергій Журбенко.
За словами Сергія Журбенка, офіційною причиною звільнення стало те, що він, не попередивши керівництво «Львівавтодору», провів робочу нараду у приміщенні Центру обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10. Там зараз триває реставрація.
«Привід для звільнення дуже простий, мені він не вкладається в голові. Що я на Горбачевського, 10 провів нараду зі працівниками, підрядниками і авторським наглядом щодо певних моментів на об’єкті, який зараз реставрують. На жаль, не попередив про це директора, тому це використали як привід для звільнення. Що нібито я самостійно покинув робоче місце, хоча навіть сама будівля рахується за мною, я за неї відповідаю і в моїх обов’язках є утримання будівель і споруд мого підрозділу. Відповідно, я виконував свої обов’язки», – розповів експосадовець.
Сергій Журбенко зауважив, що не згідний з таким рішенням, тому збирається відновитись на посаді через суд.
Своєю чергою заступник директора департаменту ЖКГ Львівської міськради Андрій Білий у своєму відеоблозі назвав інші причини звільнення Сергія Журбенка. Він звинуватив Журбенка у неефективній роботі та в лобіюванні інтересів компанії Ridango, яка під час тендеру поставила дорожчу вартість впровадження е-квитка у Львові.
«Він одноосібно відправив лист для консультантів, аби ті зробили звіт для банку про те, що перемогла компанія Ridango (консорціум компаній Ridango AS та Datel, – ред). Включився голова тендерного комітету, який пояснив банку, що це не є легітимне рішення, що його (Сергія Журбенка – ред) ніхто не уповноважував це робити. Було проведено службове розслідування і Сергій Журбенко отримав догану за перевищення службових повноважень. І це був той момент, коли довіра до нього розвалилась, бо раніше теж були певні чутки. Але коли людина одноосібно приймає таке рішення, то тут уже нема про що говорити», – сказав Андрій Білий.
Він додав, що після отримання догани у жовтні 2019 року Сергій Журбенко «поводився неадекватно» і навіть видаляв робочі документи.
«Я зараз не говорю про експертність чи компетентність (Сергія Журбенка – ред), я говорю про те, чи був якийсь злий умисел у діях, чи ні. Я не знаю… Я перепрошую, кого могло образити таке рішення, але людина справді почала себе поводити неадекватно, видалила документи та доступи своїх колег до CRM-системи. Тому рішення треба було приймати негайно, тому я розумію рішення Оксани Єстеферової (очільниця ЛКП «Львівавтодор» – ред)», – відзначив Андрій Білий.
Такі закиди Андрія Білого колишній керівник проєкту е-квитка називає неправдивими.
«Я не хотів би робити зі свого боку якесь пікетування чи взаємний обмін підколами чи неправдою. Але все, що він (Андрій Білий – ред) сказав, не відповідає дійсності. Зокрема те, що нібито лобіювались інтереси конкретної компанії. Щоб сказати таке, треба взагалі не розуміти, як побудований процес закупівель ЄБРР. Річ у тім, що фінальне технічне завдання готує компанія-консультант і саме вона відповідає за те, щоб замовник, ЛКП «Львівавтодор», дотримувався неупередженості й доброчесності під час тендерних процедур. Відповідно, звинувативши команду «Львівавтодору» в тому, що лобіювались інтереси певної компанії, означає, що і консультант був зацікавлений, і сам банк. Адже ЄБРР видає своє погодження на кожному етапі розробки тендерної документації, в тому числі й щодо умов», – наголосив Сергій Журбенко.
Нагадаємо, компанію, яка запровадить у Львові електронний квиток, визначили ще у грудні 2019 року. У тендері переміг чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe Municipal Technologies LLC. Ці фірми запустять е-квиток майже за 11,6 млн євро.
Впровадження електронного квитка відбуватиметься поетапно, тому він запрацює не раніше ніж восени 2021 року. Е-квиток діятиме у всьому громадському транспорті Львова, однак його введення планують розпочати з трамваїв і тролейбусів, а вже після цього – у маршрутках.
За попередніми підрахунками, після введення е-квитка у Львові місячний безлімітний абонемент на проїзд коштуватиме близько 400-500 гривень. Після введення е-квитка пільгові картки будуть іменними. А загалом проїзні квитки у громадському транспорті Львова будуть короткотривалими (наприклад, на годину), довготривалими (на день, тиждень), також діятимуть картки-абонементи (на місяць, квартал, півроку, рік). Також після введення електронного квитка суттєві зміни будуть й у проїзді пільговиків. Детальніше про це читайте тут.
Спеціально під електронний квиток у Львові на вул. Горбачевського працюватиме Центр обслуговування пасажирів. Його обіцяли відкрити восени цього року. На перебудову вілли під такий центр витратять 6,4 мільйона гривень.
Все, що треба знати про е-квиток, яким чином він працюватиме у Львові, читайте за цим посиланням.
Як раніше писав Львівський портал, у Львові вже неодноразово відкладали запровадження електронного квитка у громадському транспорті. Спочатку у тестовому режимі він мав запрацювати 1 вересня 2019 року, потім міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що е-квиток введуть лише після оновлення рухомого складу транспорту, тобто орієнтовно у 2020 році.
У 2017 році е-квиток у транспорті обіцяли впровадити за 9 місяців, тобто наприкінці 2018 – початку 2019 року. Наприкінці 2018 року посадовці міськради заявляли, що якщо все ітиме за графіком, то встановлювати необхідне для е-квитка обладнання у громадському транспорті почнуть мінімум влітку 2020 року.
У листопаді 2019-го Андрій Садовий визнав, що процес введення е-квитка затягується і назвав причину цього.
Фото: Твоє місто
Наталя Дуляба