Депутати Львівської міської ради під час сесії 11 березня підтримали електронну петицію, у якій мешканці вимагають негайного запровадження електронного квитка у громадському транспорті. Про це повідомляє кореспондент Львівського порталу.
Автор петиції Олег Гаразд наголошував, що тариф на проїзд у громадському транспорті Львова піднімають, натомість прозорим він може бути тільки після введення електронного квитка.
«Вимагаю негайного впровадження електронного квитка для прозорості встановлення тарифів. Очевидно, всім вигідно, щоб ніхто нічого не знав… Тому у випадку відмови пропоную безстрокове ігнорування громадянами транспорту до задоволення вищевказаних вимог», – йдеться у петиції.
Відтак депутати підтримали цю електронну петицію, тому вже на одне з наступних пленарних засідань департамент житлового господарства та інфраструктури має підготувати дорожню карту щодо е-квитка.
Нагадаємо, 12 лютого в ЛКП «Львівавтодор» розкрили пропозиції учасників тендеру на впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова. Вводити е-квиток у місті хочуть п’ять компаній. Протягом наступного місяця-півтора їхні пропозиції перевірятимуть, а визначити фірму-переможця і підписати з нею договір мерія планує у травні-червні цього року.
Як повідомляв Львівський портал, у Львові вже неодноразово відкладали запровадження електронного квитка у громадському транспорті. Спочатку у тестовому режимі він мав запрацювати 1 вересня 2019 року, потім міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що е-квиток введуть лише після оновлення рухомого складу транспорту, тобто орієнтовно у 2020 році. У 2017 році е-квиток у транспорті обіцяли впровадити за 9 місяців, тобто наприкінці 2018 – початку 2019 року.
Наприкінці 2018 року посадовці міськради заявляли, що якщо все ітиме за графіком, то встановлювати необхідне для е-квитка обладнання у громадському транспорті почнуть мінімум влітку 2020 року.
Найперше електронний квиток має запрацювати у львівських трамваях і тролейбусах, а вже потім – у маршрутках. Якщо приватні перевізники не встигнуть оновити свій автопарк, то необхідне обладнання встановлюватимуть й на так званих «жовтих будках».
На впровадження електронного квитка ЄБРР надав Львову 10 млн євро кредиту. При цьому загальна вартість цього проекту становить 11,2 млн євро.
Нещодавно у міськраді Львова заявили, що наразі ще не знають, яким чином будуть повертати ЄБРР кредит за е-квиток.
Львів’яни самі обрали назву для майбутнього електронного квитка – «ЛеоКарт». Все, що треба знати про е-квиток, яким чином він працюватиме у Львові, читайте тут.
Додамо також, що ще в листопаді 2016 року Верховна Рада України ухвалила в першому читанні законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» (р.№ 4121). Ініціатором та автором цього законопроекту нардеп зі Львівщини Ігор Васюник.
Фракція «Самопоміч» у Верховній Раді тоді не голосувала за законопроект № 4121.
Наталя Дуляба