ОСТАННІ НОВИНИ

У міськраді Львова не знають, яким чином повертатимуть ЄБРР кредит за е-квиток

Наталя Дуляба

|

У мерії наразі не визначились, яку суму закладати у тариф після введення електронного квитка, аби потім віддавати ЄБРР отримані 10 мільйонів євро кредиту. Про це сьогодні, 13 лютого, йшлося під час прес-конференції у Львівській міськраді щодо впровадження е-квитка, передає Львівський портал.

 

На запитання журналістів про те, яким чином місто повертатиме отриманий на е-квиток кредит, і яку частку буде закладено у тариф, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий зауважив, що наразі одностайної відповіді немає.

«Це все залежить від рішення сесії, від того, як проголосують депутати. Адже по суті ми можемо все: встановити вартість разового квитка на рівні 30 гривень і таким чином всю систему окупити за три роки, повернути кредит. Але чи проголосують за це? Не знаю. А можемо встановити разовий тариф у розмірі 5 гривень, місячного абонементу – 100 гривень і дофінансовувати 1,5 мільярда, але більше не робити ні доріг, ні шкіл, ні парків, взагалі нічого. Ці всі варіанти можливі, але як це буде? Думаю, що все буде дуже мудро, конструктивно, буде знайдений консенсус, щоб і дороги ремонтувати, і транспорт функціонував якісно», – пояснив Білий.

Зазначимо, що на впровадження електронного квитка ЄБРР надасть Львову 10 мільйонів євро кредиту. При цьому ще 1,2 мільйона євро має дофінансувати сама міська рада.

Своєю чергою начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергій Журбенко зауважив, що отриманий кредит місто має віддавати протягом 13 років, три роки із яких становить пільговий період (коли міська рада повертає лише відсотки). Втім дотепер жодних коштів від ЄБРР Львів ще не отримав.

«10 мільйонів євро від ЄБРР ми отримаємо лише після того, як підпишемо договір із переможцем тендеру. Кошти ми будемо отримувати окремими частинами, які підуть виключно на реалізацію проекту е-квитка. При цьому наразі достеменно невідомо, чи буде це 10 мільйонів євро, чи, можливо, менше, адже все залежить від вартості проекту», – пояснив Сергій Журбенко.

Додамо, що за попередніми підрахунками, після введення е-квитка у Львові місячний безлімітний абонемент на проїзд коштуватиме близько 400-500 гривень.

Нагадаємо, 12 лютого в ЛКП «Львівавтодор» розкрили пропозиції учасників тендеру на впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова. Вводити е-квиток у місті хочуть п’ять компаній. Протягом наступного місяця-півтора їхні пропозиції перевірятимуть, а визначити фірму-переможця і підписати з нею договір мерія планує у травні-червні цього року.

Е-квиток діятиме у всьому громадському транспорті Львова, однак його впровадження планують розпочати з трамваїв і тролейбусів, а вже після цього – у маршрутках.

Як повідомляв Львівський портал, у Львові вже неодноразово відкладали запровадження електронного квитка у громадському транспорті. Спочатку у тестовому режимі він мав запрацювати 1 вересня 2019 року, потім міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що е-квиток введуть лише після оновлення рухомого складу транспорту, тобто орієнтовно у 2020 році. У 2017 році е-квиток у транспорті обіцяли впровадити за 9 місяців, тобто наприкінці 2018 – початку 2019 року.

Наприкінці 2018 року посадовці міськради заявляли, що якщо все ітиме за графіком, то встановлювати необхідне для е-квитка обладнання у громадському транспорті почнуть мінімум влітку 2020 року.

Все, що треба знати про е-квиток, яким чином він працюватиме у Львові, читайте тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *