51% українців не прочитали за минулий рік жодної книги. 75% прочитали менше 10 книг за рік, 50% менше чотирьох, 25% менше двох. Як через інстаграм змінити цю сумну статистику та зробити читання модним в рамках 26 Book Forum розповіли засновники українського книжкового блогу Lampa.books, передає кореспондент Львівського порталу.
«Lampa.books з’явилась більше року тому, це більше ніж сторінка з класним контентом, це преш за все сім’я. Тобто у нас зібралась аудиторія, яку ми вже дуже добре знаємо і відчуваємо», – розповіла творчиня проекту Вікторія Федорів.
Основне наповнення блогу:
- Відгуки на книги –70%
«Ми не пишемо відгуки самі, а шукаємо їх на просторі інстаграму», – а зазначила SMM-менеджерка проєкту Христина Лончина;
- Книжковий секонд-хенд
«Люди можуть нам написати сказати, що вони прочитали класну книгу і вони хочуть її продати», – додає Вікторія Федорів;
- книжкові новинки
Блогери розповіли, що їхній проєкт працює на трьох засадах:
- Довіра: через рецензії інших людей показати, що читати – це круто;
- Спільнота: через оточення свідомих людей показати приклад;
- Користь: дати людям мотивацію, чому вони мають читати і показати їм користь від цього.
Також поділились, що найближчим часом планують почати робити інтерв’ю з відомими письменниками , організовувати зустрічі для книголюбів у різних містах України та створити власне видавництво.
Відштовхуючись від власного досвіду, порадили, що для розвитку в Україні книжкового блогу необхідно: вибрати популярну платформу, визначити та достукатись до цільової аудиторії, бути лідерами серед інших та не звертати уваги на цифри (лайки, підписники, збереження та коментарі). І найголовніше – це робити свою справу з пристрастю.
Ольга Денисяка