ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові знову думають про виправлення ситуації з безконтрольним паркуванням

|

Вчора відбулись громадські слухання програми реалізації першої стадії концепції створення впорядкованих паркувальних та пішохідних зон у центральній частині Львова. Мета концепції – виправлення транспортної ситуації в місті, деформованої в сторону приватних автомобілів. Про це інформує прес-служба Львівської міськради.

За словами заступника голови робочої групи з питань впорядкування транспортного руху Олега Шміда, проблеми з безконтрольним паркуванням у Львові виникають з декількох причин.

«По-перше, це недосконалість Правил дорожнього руху, які дозволяють автомобілям паркуватись на дорогах, по-друге, це величезні обмеження в роботі евакуаторів. Крім того, не володіють достатніми правами працівники ДАІ, оскільки вони не можуть штрафувати машину, яка припаркована, а змушені чекати водія, щоб застосувати певні санкції до нього. Також це радіальна забудова міста: всі транспортні потоки йдуть через центр, тому він перевантажений», – зазначив Олег Шмід.

Першу стадію концепції реалізовуватимуть протягом 2013 року. Відтак, на першому етапі облаштують декілька закритих платних паркувальних зон: на вул. Валовій і пл. Міцкевича із 120 паркувальними місцями, а також встановлять фізичні бар’єри для запобігання транзитного руху та паркування в пішохідній зоні в історичному ядрі міста, окресленому проспектом Свободи, площами Галицька, Соборна і Митна, вулицями Підвальна і Гавришкевича, площами Осьмомисла і Торгова.

Реклама партнерів

Також планується влаштувати майданчики для паркування туристичного автотранспорту на вул. Винниченка, 32, вул. Кривовноса, пл. Святого Юра, пл. Старий Ринок, вул. Мечникова, 33.

Другий етап першої стадії передбачає облаштування закритих платних паркувальних зон на пл. Маланюка та прилеглих вулицях і пл. Св. Теодора і прилеглих вулицях з загальною кількість 280 паркомісць.

На втілення в життя першої стадії концепції загалом потрібно 1,5 млн грн. Однак, за словами Олега Шміда, з міського бюджету витратять лише близько 400 тис грн. на закупівлю автоматичних болардів для пішохідної зони. Обладнання для облаштування закритих паркувальних зон є можливість взяти у лізинг.

Нагадаємо, реалізація наступних стадій концепції триватиме до 2022 року. Відтак, у 2014 році планують внести зміни в організацію дорожнього руху і розширити закриті платні паркувальні зони в центральній частині міста. Третя стадія концепції триватиме у 2015-2017 роках, під час якої відкриті паркувальні зони планують облаштувати паркоматами. На завершальній стадії планується будівництво підземних та наземних багатоповерхових паркінгів і поступова ліквідація вуличних паркувальних зон.

«Для будівництва підземних та наземних багатоповерхових паркінгів місту потрібні інвестори. Однак, жоден інвестор не стане вкладати гроші в такі паркінги, коли у власників автомобілів буде можливість стихійного безоплатного паркування. Саме тому нам важливо створити умови для виправлення ситуації із стихійним паркуванням у центрі міста, що і покликана зробити ця концепція», – розповів Олег Шмід, позаштатний радник міського голови, заступник голови робочої групи з питань впорядкування транспортного руху Олега Шміда.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...