«Концерн Галнафтогаз», як і торік, увійшов до першої десятки найпрозоріших компаній України. «Індекс прозорості компаній України 2012» було презентовано 11 жовтня у Києві Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Загалом дослідження Центру охоплювало 100 найбільших українських компаній за обсягами чистого доходу і прибутку, отриманими торік.
Як нагадала на прес-конференції 11 жовтня директор Центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна, вперше Індекс прозорості компаній в Україні було підраховано у 2011 році. Але цьогоріч методика підрахунку істотно змінилася. Зокрема, аналітики Центру базували свої розрахунки на результатах оцінювання веб-сайтів 100 найбільших національних компаній на предмет розкриття інформації та діяльності у сфері корпоративної соціальної відповідальності. При цьому у процесі визначення індексу було зменшено вагу нефінансового звіту, розширено коло тематик КСВ тощо. До уваги бралися не тільки наявність звітності про діяльність в екологічній і соціальній сферах та її повнота, а й легкість доступу до такої інформації на сайті.
Згідно з висновками Центру «Розвиток КСВ», загалом по Україні рівень відкритості великого бізнесу все ще є критично низьким. Усього лише 34 компанії мають на сайтах сторінки, присвячені їх соціально відповідальній діяльності, лише 9 компаній зі 100 звітують про власну діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності перед зацікавленими сторонами. Як випливає з дослідження, компанії найбільше опікуються питаннями розвитку громад (21% розкриття інформації) й інформацією для споживачів, а найменше – висвітлюють питання етики та корупції. Водночас спостерігається тенденція, що бізнес поступово переходить від реалізації внутрішньої КСВ до проектів, спрямованих на зовнішню цільову аудиторію.
Як зазначив президент «Концерну Галнафтогаз» Віталій Антонов, – «Галнафтогаз належить до тих компаній України, які активно впроваджують власні програми КСВ, розуміючи, що це є одним зі способів покращити ефективність бізнесу як у коротко- , так і в довготерміновій перспективі. Така діяльність практикувалася від самого заснування Компанії, а після приєднання її у 2007 р. до Глобального договору ООН стала більш системною і масштабною».
У 2009 р. журі Першого всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з КСВ визнало Програму Концерну «Зелений офіс» найкращою серед програм, реалізованих українськими компаніями у сфері охорони довкілля. У 2010 р. на Другому конкурсі бізнес-кейсів із КСВ Компанія отримала спеціальну відзнаку за впровадження Програми безбар’єрності на АЗК «ОККО» (ця програма ставить за мету зробити наші автозаправні комплекси максимально доступними для людей з особливими потребами). У 2011-2012 роках «Концерн Галнафтогаз» продовжував реалізацію згаданих Програм, а також інвестував значні фінансові й людські ресурси в охорону навколишнього середовища, в популяризацію принципів «екодрайву» (економного водіння) та безпечного дорожнього руху, в проекти з підвищення стандартів життя і своїх працівників, й інших верств суспільства, в розширення діалогу між представниками ділових кіл і громадськості.