ОСТАННІ НОВИНИ

Більшість пасажирів у Львові досі дає водіям гроші

Андрій Котенський

|

Кількість пасажирів, які оплачують проїзд безготівково, за два тижні зросла удвічі і становить 36,1%. Відтак більшість пасажирів продовжують оплачувати проїзд готівкою у водія. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.

За даними ЛКП «Львівавтодор», із 11 грудня 2023 року, відколи у Львові запровадили безготівкову оплату за проїзд у всьому громадському транспорті, кількість пасажирів, які обирають безготівковий спосіб оплати за проїзд, зросла удвічі.

Якщо у перший тиждень безготівкою – загальною ЛеоКарт, банківською карткою чи смартфоном з підтримкою функції NFC, для оплати проїзду скористалося 16,3% пасажирів, то минулого тижня ця кількість вже становила 36,1%.

«З часу введення безготівкової оплати проїзду ми постійно моніторимо динаміку користування нею пасажирами громадського транспорту. Цифри показують, що з кожним тижнем ця кількість зростає. Відтак загалом маємо ріст оплати безготівково удвічі за два тижні. Це без врахування пільговиків. Це досить позитивна динаміка. Львів’янам зручно і найвигідніше оплачувати за проїзд саме карткою ЛеоКарт, адже тоді проїзд в автобусі, трамваї чи тролейбусі коштує найдешевше – 13 гривень. Або банківською карткою – 15 грн (тоді як водії друкують квитки за 20 грн – ред.)», – повідомив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.

«Львівавтодор» також повідомив, що вже понад 73 тис. пасажирів громадського транспорту Львова мають ЛеоКарт.

Передісторія

Електронний квиток у громадському транспорті Львова впроваджують понад 12 років. Наприкінці 2019 року у тендері ЄБРР на розробку сервісу е-квитка у Львові переміг консорціум компаній Mikroelektronika (Чехія) та SoftServe (львівська ІТ-компанія). За це фірми отримають майже за 11,6 млн євро.

Львівський електронний квиток має назву «Леокарт» і він зупинився на початку 2022 року, коли пільгові картки частково запрацювали для пільговиків. Хоча в мерії спочатку обіцяли, що вся система запрацює восени 2021 року, згодом ця дата вкотре змістилась на січень 2022-го.

Навесні 2023-го депутати Львівської міськради вже питали в мера Андрія Садового, коли ж чекати електронного квитка, терміни запуску якого щоразу відкладаються. На це він відповів, що теж «переживає» за електронний квиток, запевнив, що це станеться «скоро» і зацитував слова з пісні про Ісуса Христа.

Згодом Андрій Садовий пояснив, що повноцінного е-квитка у Львові немає через низку причин, в тому числі й технічних. Тому він запевнив, що електронний квиток має запрацювати до кінця 2023 року.

Зі свого боку у міськраді Львова казали, що процес гальмує чеська Mikroelektronika, працівники якої виїхали з України через повномасштабну війну, а також львівська ІТ-компанія «Аствел Софт», що забезпечує взаємодію усіх учасників процесу.

А чеський підрядник стверджував, що свою роботу завершить до липня 2023 року, а «Аствел Софт» навпаки звинувачує у саботажі мерію, зокрема ЛКП «Львівавтодор».

З 11 грудня 2023 року у всьому громадському транспорті Львова стала доступною онлайн-оплата проїзду. Можливість безкоштовної пересадки із транспорту та на транспорт, місячні абонементи, нічні маршрути і сам додаток ЛеоКарт наразі недоступні. Їх обіцяють відновити і впровадити у майбутньому.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *