У Львові реконструкцію вулиць Мазепи та Грінченка реалізовуватимуть за кошти Європейського інвестиційного банку. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.
Як зазначають у мерії, для підтримки в рамках проєкту «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України» ЄІБ обрав лише шість міст України: Львів, Київ, Одеса, Харків, Кам’янець-Подільський, Дніпро. Відтак кошти в межах цього проєкту у Львові будуть скеровані на проведення реконструкції вулиць Мазепи та Грінченка.
«Кошти будуть скеровані на проведення реконструкції вулиць І. Мазепи та Б. Грінченка, оскільки ці вулиці є одними з найважливіших магістралей північної частини Львова. Вони мають значно більше транспортне навантаження, ніж інші хордові магістралі Львова, оскільки це ділянки, де розривається кільце об’їзної дороги Львова. Є значна кількість вантажного транспорту міжміського та міжнародного сполучення. У той самий час вулиці є щільно забудовані багатоповерховим житлом. Інфраструктура мікрорайону сильно зношена. Проте район дуже важливий також і з точки зору охорони здоров’я – тут розташований найбільший в місті комплекс лікарень, зокрема дитячих. Окрім цього, район розвивається – триває будівництво нових житлових кварталів, офісів, торгово-розважальних центрів, оновлюються лікарні», – наголошують у ЛМР.
Що планується?
- забезпечити доступність інфраструктури вулиці та громадського транспорту для маломобільних груп населення. Усі зупинки будуть обладнані комфортними посадковими майданчиками та пандусами, щоб усі люди без проблем могли на них потрапити;
- створити сучасну та безпечну пішохідну та велосипедну інфраструктуру. До зупинок заплановано облаштування пішохідних переходів, які також слугуватимуть переходом через всю проїзну частину. По всій довжині вулиці будуть облаштовані велосипедні смуги;
- влаштувати місця для паркування;
- на перехресті вул. Мазепи і вул. Замарстинівської передбачено влаштування кільцевої розв’язки з двома смугами руху;
- провести реконструкцію регульованих перехресть з координуванням режимів роботи світлофорів;
- розширення вулиці до чотирьох смуг (по дві в кожен бік), з наданням пріоритету громадському транспорту;
- розвинути можливості громадського транспорту, що у свою чергу дасть можливість забезпечити умови для облаштування двох нових тролейбусних маршрутів та врахувати будівництво трамвайних ліній вулицями Замарстинівською (від кінцевої на Торф’яній) та Миколайчука (від Лікольна до мікрорайону Щурата).
Свої пропозиції щодо реалізації проєкту можна надсилати на електронну скриньку: [email protected].
Як писав Львівський портал, Львів вже набрав кредитів на понад 5,1 млрд грн. Ще є близько 2,7 млрд грн облігацій, на випуск яких Львівська міська рада вже дала згоду, а також лізингові закупівлі.
За кредитні кошти місто не лише ремонтує дороги, а й купує громадський транспорт, будує нове депо для комунального АТП-1, сміттєпереробний комплекс на Пластовій, вводять електронний квиток. За позику у банку в мерії також хочуть відновити електроопори на деяких вулицях, які є в занедбаному стані, а тепер – ще й платити зарплату працівникам ЛКП. За попередніми підрахунками, віддавати всі борги Львів буде до 2041 року.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Візуалізація: ЛМР
Соломія Головіна