ОСТАННІ НОВИНИ

Пішохідні переходи стають заручниками ремонтів міських доріг

Львівський портал

|

Дорожній знак, котрий попереджає про наближення до пішохідного переходу та й сама «зебра» далеко не завше для львівських «шумахерів» є причиною пригальмувати. А коли знаку або нема, або ж його не видно, а сама розмітка на дорозі «заюзана» чи взагалі відсутня, то про безпеку тих, хто ходить пішки, годі й говорити.За спостереженнями ДАІ, у Львові є близько 50-ти місць підвищеної концентрації аварійності. Причин безліч – «котловани»  на дорожньому полотні, несправність світлофорів і знову ж таки, відсутність або непомітність пішохідних переходів. «Ми повинні виправити катастрофічну ситуацію, що створилася у Львові з пішохідними переходами, – зазначив депутат міської ради від партії Реформи і Порядок Сергій Смірнов. – На моє переконання, міське управління транспорту повинно взятися до роботи і забезпечити пішохідні знаки та розмітку. Відповідне доручення ми вже зробили від нашої депутатської комісії законності». 
Ініціативу міських обранців підтримують і інспектори ДАІ. Як повідомив «Львівському порталу» начальник міського управління Державтоінспекції Богдан Мицак, наразі  триває перевірка присутності дорожніх знаків та пішохідних переходів на дорогах міста. Відтак, правоохоронці обіцяють до 15 квітня скласти загальну картину безпеки львівських доріг та вжити відповідних заходів.
Тим часом в управлінні транспорту та зв’язку Львівської мерії своя логіка – нові пішохідні переходи у місті з’являтимуться синхронно із завершеннями ремонтів доріг. Якщо згадати минулорічний міський досвід затяжних перекладань бруківки та стелення асфальту, то мешканцям Львова, радше варто розраховувати на спритність власних ніг та блискавичну реакцію при переході вулиці, аніж на оперативність підрядників та чиновників. «Було би нелогічно малювати перехід, а потім робити реконструкцію вулиць», – пояснює свою позицію керманич управління транспорту та зв’язку ЛМР Микола Шкурган. Що ж стосується вже існуючих пішохідних переходів, то, каже він, оновити їх – справа райадміністацій, котрим на це виділено кошти із міського бюджету. Коли розпочнеться процес відновлення старих «зебр» пан Шкурган прогнозувати не береться. Наразі відомо тільки, що розмальовуватимуть вулиці фарбою, а не холодним термопластиком червоно-білих кольорів. За інформацією керівника управління транспорту, така технологія коштує значно дорожче. Це означає, що своєрідне ноу-хау для пішоходів далі вулиці Любінської та проспекту Чорновола, де є така розмітка, цьогоріч, очевидно, не піде.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.