Розкол на ЛАЗі? -“Львівська газета“, 20 лютого

|

Львівський автобусний завод, схоже, може залишитися без свого головного партнера за збутом та організацією пасажирських перевезень – київського Торгового дому “ЛАЗ-Україна”. Вчора “Газета” отримала офіційну заяву президента ЗАТ “Торговий дім “Лаз-Україна” Романа Ніколаєва про вихід зі складу спостережних рад ВАТ “ЛАЗ” і ЗАТ “ЛАЗ” та про припинення стратегічного партнерства через незгоду з політикою щодо управління проектом “ЛАЗ”.

У заяві, зокрема, наголошено, що при створенні Торгового дому передбачали, що ця структура братиме участь у стратегічному управлінні проектом розвитку Львівського автобусного заводу, для чого залучили провідних фахівців у галузі стратегічного менеджменту та маркетингу. “За короткий термін – з вересня 2002 до лютого 2003 року – було створено конкурентноздатне підприємство, яке успішно вирішувало різноманітні завдання у рамках цього проекту”, – йдеться в документі.

Торговий дім “ЛАЗ-Україна” вважає, що результатом такої взаємодії стало не лише зростання обсягів виробництва на Львівському автобусному заводі, а й комплексна програма стратегічного розвитку ЛАЗу, створена спільними зусиллями менеджменту ЗАТ “Львівський автомобільний завод”, ЗАТ “Торговий дім “ЛАЗ-Україна” та ВАТ “АвтоЛАЗ”, яке продає львівські автобуси в Росії. Натомість спостережна рада ЗАТ “Львівський автомобільний завод” цю програму відхилила.

“Постійно стикаючись із відсутністю конструктивної позиції Спостережної Ради підприємства в частині стратегії розвитку підприємства і розуміючи свою відповідальність, Роман Ніколаєв вважає недоцільною свою подальшу участь у даному проекті”, – зазначено в заяві. Прес-служба Торгового дому також наголошує, що відтепер ЗАТ “Торговий дім “ЛАЗ-Україна” не вважає ЗАТ “Львівський автомобільний завод” своїм стратегічним партнером і залишає за собою лише зобов’язання за угодою доручення про продаж львівських автобусів, а також планує брати участь в організації пасажирських перевезень через організовану ним же “Транспортну корпорацію”, яка володіє акціями понад 50 автопідприємств України.

Нагадаємо, що “Транспортну корпорацію” створили для розвитку пасажирських перевезень великими автобусами в Україні, аби сформувати стабільний ринок збуту для львівських великих автобусів.

На ЗАТ “Львівський автомобільний завод” ситуацію із заявою не коментують. “Наразі ми утримуємося від будь-яких офіційних коментарів із цього приводу. Цю заяву поширила київська структура, і на всі запитання можуть відповісти лише там”, – повідомила “Газету” керівник прес-служби ЗАТ “ЛАЗ” Олена Муляк. У свою чергу, менеджер із реклами та зв’язків із громадськістю Торгового дому “ЛАЗ-Україна” Микола Рябоконь конкретизував положення надісланого документа. “Ця заява означає лише відмежування Торгового дому “ЛАЗ-Україна” і його керівництва від стратегії розвитку Львівського автобусного заводу. В усіх інших питаннях, тобто щодо продажу львівських автобусів та організації пасажирських перевезень великими автобусами на українських автопідприємствах, наша структура і ЛАЗ співпрацюватимуть, як і раніше”, – наголосив він.

Нагадаємо, що ЗАТ “Торговий дім “ЛАЗ-Україна” розпочало роботу на початку 2002 року. Його створили відповідно до стратегії розвитку підприємства після приходу нового власника – українсько-російського СП “Сил-Авто”, яке придбало контрольний пакет акцій Львівського автобусного заводу на конкурсі в жовтні 2001 року. Головне завдання Торгового дому “ЛАЗ-Україна” – сформувати розгалужену дилерську мережу для збуту львівських автобусів. Співзасновниками ЗАТ є фізичні особи, імена яких не розголошують.

Тим часом, збори акціонерів ЗАТ “Львівський автомобільний завод” дообрали до складу спостережної ради підприємства трьох фізичних осіб-акціонерів ЗАТ – Ольгу Слівчук, Анатолія Загороднього та Франца Поша, яким належать по 0,0003% акцій. Головою спостережної ради переобрали Ігоря Чуркіна.

Віктор Гальчинський

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...