Інформацію про результати тендеру на закупівлю автомобілів для потреб апарату обласної ради, що відбувся 19 червня, можуть оприлюднити лише після укладення угоди з переможцем, передає прес-служба Львівської обласної ради. Таку угоду укладуть упродовж найближчих 20 днів.
При цьому прес-служба посилається на Закон України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” (стаття 26), згідно з якою, „інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій не надається до укладення договору про закупівлю особам, які офіційно не брали участь у процедурі закупівлі”.
Також прес-служба повідомляє, що в бюджеті області на 2007 рік передбачено на оновлення автопарку облради 600 тисяч гривень, однак реально на ці потреби буде витрачено 400 тисяч гривень.
Прес-служба зазначає, що від продажу першої партії старих автомобілів обласна рада вже отримала понад 300 тисяч гривень. Очікують, що продаж старих авто через товарну біржу повністю покриє суму витрат на нові автомобілі. Крім того, знизяться витрати облради на їх технічне обслуговування та експлуатацію.
Згідно із нормативними актами Міністерства фінансів України, обласна рада має право придбати один автомобіль представницького класу (вартістю не більше 300 тис. грн). Вартість інших автомобілів не повинна перевищувати 60 тисяч гривень. Під час проведення тендеру всіх цих вимог було дотримано.