ОСТАННІ НОВИНИ

Державні посадовці лобіюють інтереси іноземних виробників олив - експерт

|

Через відсутність ввізного мита на базові оливи українська економіка зазнає страшенних збитків, про це сьогодні під час прес-конференції сказав представник робочої групи з питань опрацювання нормативно-правових документів Мінпаливенерго України, співвласник ТзОВ „ФК-ГРУП” нафтохімічного заводу „Галол” Євген Пущик. “А державні посадовці вперто продовжують лобіювати інтереси іноземних виробників олив”, – вважає він.

Пан Пущик також наголосив на тому, що „важливо внести зміни і до Митного тарифу України, оскільки „ввізне мито на товарні оливи має становити близько 30 євро за одну тонну імпортованої оливи”.

За його словами, виробництво біологічних видів палив та нафтохімії являється пріоритетним напрямком в світовій нафтопереробці, проте в нашій країні воно стикається із кількома проблемами: недосконалістю нормативно-правової бази в сфері регулювання виробництва біопалив та нафтохімії, відсутність ефективних структур, як б розвивали та координували ринок біопалив, побіювання певних фінансово-промислових груп в парламенті.

На його думку, ринок олив та мастильних матеріалів в Україні на 50% заповнений імпортною продукцією, домінуючу частку яких займають оливи російського виробництва.

„При річному споживанні олив на рівні близько 415 тисячі тонн продукція українського виробника становить лише 195 тисяч тонн. Частка ж імпортної продукції у вартісному вираженні складає понад 150 мільйонів доларів США. І це в той час, коли на потужностях ЗАТ «Укртатнафта» поступово можливо забезпечити виробництво необхідної для потреб внутрішнього ринку сировини. У той же час даним підприємством у минулому році було вироблено лише близько 150 тисяч тонн базових олив, а імпорт аналогічної продукції склав 22 тисяч тонн. Також в Україну торік було імпортовано більше 5 тисяч тонн присадок до олив, вартість яких склала 12 мільйонів доларів», — розповів Є. Пущик.

Основною проблемою зараз, на думку пана Пущика є прийняття законопроекту №7710 котрий регулює виробництво виробництво бензинів моторних сумішевих. „Аби замістити імпортовані добавки до бензинів альтернативним вітчизняним паливом на основі біоетанолу потрібно, щоб був прийнятий законопроект №7710 десь у кінці грудня”, – сказав він. „Цей законопроект вже тричі розглядався на засіданнях Верховної Ради України, однак кожного разу йому чомусь протистояв опір лобістських груп. Виглядає на те, що державні посадовці просто вперто продовжують захищати інтереси певних іноземних виробників”, – зазначив Є. Пущик.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *