Роман Лобода, президент Асоціації «Львівський пасажирський транспорт», про транспортні проблеми у місті

Львівський портал

|

«Більше 90% транспортних засобів, які обслуговують перевезення у Львові, на сьогодні працюють у нелегальному правовому полі. Договори на перевезення між замовником і виконавцем, тобто між міською владою та перевізниками є закінчені, або такі, що втратили свою чинність. Міська влада повинна виправити цю ситуацію – це найбільша проблема, оскільки ми працюємо у невизначеності. Немає чітких правил гри. Відбувається ручне управління процесу. Куди йде маршрут? Куди хоче, туди їде. Чому закрили інший маршрут, відповіді немає. Скільки це може продовжуватися? Це ж не приватна справа виконавчої влади. Я волаю з 2007 року: переведіть у правове поле нашу роботу.

Ось зараз працюємо над маршрутною мережею. Але насправді ж працюють над вдосконаленням, а не над створенням якоїсь нової транспортної мережі. Це черговий міф. Двадцять років тому я виступав інвестором першої транспортної мережі. Тоді були задіяні фахівці з різних міст: Москви, Санкт-Петербургу, Києва, Варшави, які мали уже досвід. А сьогодні батраки, які приїжджають з Європи, тільки підкоректовують. Мережа лише інтерпретується.

Змін кардинальних не буде. Основні пасажиропотоки, основне дорожнє покриття залишилися такими ж як були. Аби виробляти нову, необхідні великі зміни: потрібно добудувати велике і мале кільця довкола Львова, побудувати віадуки, можливо в деяких місцях пустити проїзд тунелями.

Але нам це представляють як щось надзвичайне. Ніби чуда чекають – транспортної мережі. Чуда не відбудеться. Транспортна мережа не є панацея від усіх транспортних бід, бо суттєво змінена не буде, оскільки немає додаткових можливостей пересування по Львову. А чому затримують ці напрацювання, хай відповість виконавча влада.

Враховуючи, що відбувається з багатьма речами в місті, то зупинити будь-яке підприємство абсолютно просто. Звичайно, що така ситуація не є вигідна перевізникам. І ми плекаємо велику надію, щоб змогли перевести у правове поле. А кому вигідно? Ми наразі не отримали відповіді, хто рулить у цій ситуації. Виконавчий комітет чи департамент, чи управління транспорту – всі вони є представниками влади.

Потрібно заключити договори на перевезення на усі маршрути. Завершити врешті конкурс на перевезення, який був оголошений у листопаді 2010 року, а не приховувати його результати. І не дивитися одне на одного й шукати, а де, мовляв, голова конкурсного комітету?

Ми подали в суд і будуть відповідні судові рішення, де зобов’яжуть виконавчі органи підписати угоди . Не може надалі такий “беспрєдєл” продовжуватися». 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.