«Ми не маємо коштів, щоб відшкодовувати мешканцям за неякісне тепло. Але зі всіма будинками укладені угоди і, відповідно до договорів, є обов’язки двох сторін. Тобто, є зобов’язання підприємства щодо надання якісних послуг і, відповідно, штрафних санкцій за недотримання умов якості та зобов’язання споживача щодо оплати за надані послуги. Якщо ж одна сторона умови виконує, а інша – ні, повинні бути якісь штрафні санкції.
Наразі ми намагаємося виконувати ті договори. Ми вже проаналізували рівень розрахунків з початку опалювального сезону. І по всіх будинках, де послуги дійсно були неякісними, виконуються пункти угоди щодо розрахунків і ми платимо штрафні санкції. Там же, де не виконується умова споживача стосовно своїх зобов’язань по оплаті, не можна ставити вину підприємству, що воно не надало якісні послуги.»