ОСТАННІ НОВИНИ

Педагогам радять протестувати знання учнів, щоб компенсувати навчальні втрати

Андрій Котенський

|

Система освіти впродовж останніх чотирьох років перебуває у безпрецедентно складних умовах. Педагогам рекомендують скористатися діагностичними тестами з різних предметних дисциплін, аби перевірити рівень знань учнів, і в разі прогалин, допомогти учням надолужити пропущене, і успішно продовжувати навчання. Про це Львівському порталу повідомили в управлінні Державної служби якості освіти у Львівській області.

За даними управління, для керівників, педагогів закладів освіти, консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Львівської області проводиться навчальний тренінговий курс за програмою «Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат».

«Поняття «освітніх втрат», «навчальних втрат/розривів/прогалин» стали сьогодні надзвичайно нагальною і актуальною темою. За результатами онлайн-тренінгу освітяни вдосконалять навички і знання про те, як за допомогою сучасних діагностичних інструментів необхідно виявляти й долати навчальні втрати серед здобувачів освіти. Педагоги зможуть ефективно планувати роботу та розробляти траєкторії для компенсації навчальних втрат», – пояснює начальниця управління Служби Валентина Загрева.

Щоб допомогти учням надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання, педагогам рекомендують скористатися діагностичними тестами з різних предметних дисциплін для 5,6,7,8,9 та 10-х класів, що розміщені на платформі Всеукраїнська школа онлайн.

Деякі тести охоплюють два попередні роки навчання. Наприклад, у тестах для 5 класу з математики та української мови містяться теми за 3 та 4, для 7 – за 5 і 6 класи.

Діагностичні тести – це інструмент для вчительства, який дозволить провести «скринінг» класу чи окремих учнів та зрозуміти, на якому рівні перебувають здобувачі освіти, виявити можливі прогалини, над яким варто додатково попрацювати.

«За підсумками тестування вчитель отримує детальний звіт, який містить загальну статистику успішності, і рекомендації, які теми потребують додаткового опрацювання.

Також звіт із своїм результатом отримує і кожен здобувач освіти разом із переліком посилань на матеріали, які варто опрацювати. Після проведеної роботи над прогалинами, учням варто пройти повторне діагностичне тестування для перевірки надолуження знань», – зазначила Валентина Загрева.

За її словами, ідеальної стратегії компенсації навчальних втрат не існує: кожен обраний шлях матиме свої переваги та недоліки. Тому вибір стратегії та прийняття рішення щодо кожного учня має прийматимуть індивідуально.

«Попри складні умови, важливо підтримувати, підвищувати якість освіти, допомогти учням надолужити пропущене, аби успішно продовжити навчання», – додала керівник управління.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *