З вівторка, 3 жовтня, безготівкова оплата стане доступною на маршрутах №11, №58 та №59. А з п’ятниці, 6 жовтня, – і на маршруті №61. Про це Львівському порталу повідомили в пресслужбі Львівської міської ради.
«Перші три маршрути обслуговують приватні перевізники. На цих лініях працюють автобуси малої вмістимості. А маршрут №61 обслуговує наше комунальне АТП-1, тут курсують великі низькопідлогові автобуси. Загалом, на кінець наступного тижня в нас буде вже 10 маршрутів, де діятиме безготівкова оплата проїзду в межах впровадження е-квитка. Поступово нарощуємо обсяги, аби охопити безготівковковою оплатою усю міську транспортну мережу», – зазначив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило.
Також з впровадженням безготівкової оплати, на цих маршрутах будуть працювати контролери.
Наразі безготівкова оплата діє на маршрутах №1А, 3А, 5А, 10, 39 та 62.
Відтак, пасажирам нагадують:
- при звичній сплаті проїзду готівковкою у водія – обов’язково треба отримати разовий паперовий квиток, який дійсний лише у межах кінцевих зупинок маршруту. Він автоматично валідується у системі при видачі, його необхідно зберігати до кінця поїздки та надати контролеру для перевірки;
- при оплаті проїзду безконтактною банківською карткою з чипом або іншими пристроями з підтримкою NFC – слід орієнтуватися лише на зелену відмітку на валідаторі й одинарний звуковий сигнал. Списання коштів з рахунку відбудеться пізніше. Валідацію проїзду перевіряє контролер, для цього пасажирам потрібно прикласти до його терміналу банківську картку чи пристрій, яким здійснювали оплату проїзду;
- при валідації пільгової ЛеоКарт – треба дочекатися зеленої відмітки на валідаторі й одинарного звукового сигналу.
Наприкінці 2019 року у тендері ЄБРР на розробку сервісу е-квитка у Львові переміг консорціум компаній Mikroelektronika (Чехія) та SoftServe (львівська ІТ-компанія). За це фірми отримають майже за 11,6 млн євро.
Львівський електронний квиток має назву «Леокарт» і він зупинився на початку 2022 року, коли пільгові картки частково запрацювали для пільговиків. Хоча в мерії спочатку обіцяли, що вся система запрацює восени 2021 року, згодом ця дата вкотре змістилась на січень 2022-го.
Нещодавно у міськраді Львова заявили, що процес гальмує чеська Mikroelektronika, працівники якої виїхали з України через повномасштабну війну, а також львівська ІТ-компанія «Аствел Софт», що забезпечує взаємодію усіх учасників процесу.
Зі свого боку чеський підрядник стверджує, що свою роботу завершить до липня 2023 року, а «Аствел Софт» навпаки звинувачує у саботажі мерію, зокрема ЛКП «Львівавтодор».
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Маркіян Рой