ОСТАННІ НОВИНИ

Як їздитимуть у транспорті пільговики після введення у Львові е-квитка?

Наталя Дуляба

|

Для того, щоб їздити у громадському транспорті після запровадження електронного квитка, пільговим категоріям населення видаватимуть спеціальні проїзні карти. Про це сьогодні, 13 лютого, повідомив начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергій Журбенко, передає кореспондент Львівського порталу.

 

«Як тільки буде відомий переможець тендеру, ми плануємо, щоб він якнайшвидше здійснив перші поставки карт. Тоді би ми почали їх продавати ще до запуску самої системи в роботу. Натомість пільговим категоріям населення карти видаватимуть безкоштовно у центрі обслуговування пасажирів, який запрацює на вул. Горбачевського, а також у ЦНАПах. Звичайну проїзну картку можна буде купити у широкій мережі продажу, яка буде побудована», – розповів Сергій Журбенко.

Водночас у міськраді сподіваються, що електронний квиток покладе край підробленим посвідченням пільговиків, адже такі категорії населення попередньо перевірятимуть.

Реклама партнерів

Як зауважив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий, при вході у громадський транспорт кожен пасажир повинен завалідувати свою картку, з якої зчитуватиметься інформація. Відповідно, пільговик просто не зможе скористатися підробленим посвідченням.

«Хочу наголосити, що всі, хто має підроблене посвідчення, не будуть мати безкоштовного проїзду. Адже при вході в транспорт всім треба буде валідуватись. Це з одного буде забезпечено прозорість, з іншого – відсутність підроблених посвідчень. Також із ЦНАПАми у нас вже проведена певна робота щодо того, як картки будуть видаватись пільговикам. Вже є пораховані принтери для того, щоб у ЦНАПах можна було відразу роздрукувати прізвище, ім’я людини та її фотографію», – додав Андрій Білий.

Зазначимо, що після введення е-квитка пільгові картки будуть іменними. А загалом проїзні квитки у громадському транспорті міста будуть короткотривалими (наприклад, на годину), довготривалими (на день, тиждень), також діятимуть картки-абонементи (на місяць, квартал, півроку, рік). Такі абонементи за бажанням львів’ян також можуть стати іменними. Відтак якщо людина придбала річну картку на проїзд, але загубила, то зможе відновити її, вказавши відповідні персональні дані.

Назву для майбутнього електронного квитка львів’яни самі обрали, він називатиметься «ЛеоКарт».

Нагадаємо, 12 лютого в ЛКП «Львівавтодор» розкрили пропозиції учасників тендеру на впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова. Вводити е-квиток у місті хочуть п’ять компаній. Протягом наступного місяця-півтора їхні пропозиції перевірятимуть, а визначити фірму-переможця і підписати з нею договір мерія планує у травні-червні цього року.

Е-квиток діятиме у всьому громадському транспорті Львова, однак його впровадження планують розпочати з трамваїв і тролейбусів, а вже після цього – у маршрутках.

Як повідомляв Львівський портал, у Львові вже неодноразово відкладали запровадження електронного квитка у громадському транспорті. Спочатку у тестовому режимі він мав запрацювати 1 вересня 2019 року, потім міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що е-квиток введуть лише після оновлення рухомого складу транспорту, тобто орієнтовно у 2020 році. У 2017 році е-квиток у транспорті обіцяли впровадити за 9 місяців, тобто наприкінці 2018 – початку 2019 року.

Наприкінці 2018 року посадовці міськради заявляли, що якщо все ітиме за графіком, то встановлювати необхідне для е-квитка обладнання у громадському транспорті почнуть мінімум влітку 2020 року.

На впровадження електронного квитка ЄБРР надав Львову 10 млн євро кредиту. При цьому загальна вартість цього проекту становить 11,2 млн євро.

Все, що треба знати про е-квиток, яким чином він працюватиме у Львові, читайте тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.