ОСТАННІ НОВИНИ

Укрзалізниця оновить парк електровозів і напіввагонів

|

Укрзалізниця реалізує комплекс заходів з виконання «Програми оновлення локомотивного парку залізниць України на 2012-2016 рр.» Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна» повідомив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко.

Нагадаємо, що, згідно з програмою, залізничникам у п’ятирічний термін необхідна заміна 509 застарілих електровозів. Зараз зношення парку перевищує 90%.

За словами Сергієнка, в липні поточного року були оприлюднені конкурсні пропозиції учасників процедури державних закупівель послуг фінансового лізингу на придбання 50 вантажних електровозів серії 2ЕС10 виробництва ТОВ «Уральські локомотиви», 70 вантажних електровозів серії 2ЕЛ5 і 230 електровозів серії 2ЕЛ4 виробництва ПАТ «Луганськтепловоз».

«На жаль, власних обігових коштів Укрзалізниці вистачає тільки на 10% від потреби оновлення парку рухомого складу. Тому доводиться користуватися кредитами та лізинговими механізмами», – зазначив перший заступник генерального директора відомства.

За інформацією Сергієнко, в червні відбулася нарада керівників Укрзалізниці, ПАТ «Луганськтепловоз», ЗАТ «Трансмашхолдинг» (Росія) і підприємств, що є потенційними вітчизняними виробниками комплектуючих для електровозів серій 2ЕЛ4, 2ЕЛ5. Досягнуто домовленості про розміщення складального виробництва цих локомотивів на вітчизняному підприємстві з поступовим збільшенням частини комплектуючих вітчизняного виробництва до 80-90%.

Також Сергієнко повідомив, що діє договір на придбання до 2017 року 110 вантажних електровозів постійного струму серії ВЛ11М / 6 виробництва АТ «Електровозостроітель» (Грузія), за яким поставляються локомотиви на Придніпровську залізницю.

Крім того, фахівці Укрзалізниці та компанії Škoda Transportation (Чехія) спільно працюють над створенням двосистемних електровозів для перевезення пасажирів зі швидкістю до 160 км/год і заміни парку застарілих пасажирських електровозів.

«Складальне виробництво цих електровозів планується організувати на виробничому майданчику Запорізького електровозоремонтного заводу зі створенням спільного українсько-чеського підприємства. На цьому етапі ведуться роботи з підготовки та погодження установчих документів спільного підприємства і опрацьовується питання будівництва складально-випробувального комплексу», – повідомив Сергієнко.

Оновлення також торкнеться і парку напіввагонів (вантажних вагонів без даху) з використанням механізму лізингу та кредитів. «Кредитування ведеться за допомогою Європейського банку реконструкції і розвитку, лізингова схема – через українську компанію «Прем´єр Лізинг». У поточному році «Прем´єр Лізинг» вже поставила 700 піввагонів, і до кінця року поставить ще 3 тисячі», – повідомив перший заступник генерального директора Укрзалізниці. За його словами, в 2014 році планується закупити 33 локомотива і не менш ніж 2 тисяч вантажних вагонів.

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *