ОСТАННІ НОВИНИ

Львів’яни просять запустити міську електричку або створити метрополітен

Вероніка Рой

|

У Львові зареєстрували петицію про запуск у місті міської електрички та створення метрополітену. Відповідну петицію на платформі електронної демократії зареєстрував Василь Лозовий.

 

За словами автора, проєкт метрополітену може коштувати Львову один мільярд євро. Василь Лозовий переконаний, що якби у 80-ті роки метрополітен почали будувати зі спальних районів: Левандівки, Патона, Сихова, Наукової, Пасічної, то, можливо, станом на сьогодні місто мало б 1-2 гілки метрополітену.

Натисніть на зображення для його збільшення

«Синій колір – це вже існуючі колії залізниці, а також та частина вулиці Княгині Ольги, де, по факту, мав курсувати вагон метрополітену. Тому вважаю, що дану ділянку можна переобладнати під колію метрополітену або легкого метро. Отже, 50 % колії чи то міської електрички, чи надземного метрополітену вже є. Червоні лінії які я позначив – це місця, де потрібно йти під землю і копати тунелі. Лише таким способом можна досягти ідеалу в тому проєкті», – зазначає автор петиції.

Василь Лозовий зазначає, що перший тунель має сполучати аеропорт «Львів» та парк Івана Франка.  На вулиці Любінській він без проблем перетинатиметься з синьою гілкою залізничної колії, далі тунель між вул. Героїв УПА, вул. Антоновича матиме кінцеву станцію.

«Чому парк Франка? Все дуже просто дерева не дозволять просідати ґрунту, а також унеможливлять руйнування будівель. Оскільки парк Франка – кінцева станція, то ціль досягнута: у центр міста з будь-якої точки міста – за 10-15 хвилин… Таким чином, щоб добратися до центру, скажімо від Мотозаводу, Сихова чи Рясного, не потрібно їхати маршруткою, а достатньо проїхати 2-3 зупинку залізницею і пересісти на гілку, яка за 5-10 хвилин доставить людину до парку Франка», – пояснює автор петиції.

Червоними лініями автор петиції позначив те, що передбачає тунель.

«Я розумію, що там є і такі варіанти, які не можливо буде реалізувати. Але на перехресті Вітовського і Сахарова можна піти під землю і через Стрийський парк зробити тунель до вул. Личаківської. І вже там зробити пересадку на залізничну колію», – пише Василь Лозовий.

Для того, аби реалізувати цю ідею, як зазначає автор петиції, для початку треба побудувати один тунель, по якому може їхати скажімо трамвай з пантографом. Далі, як переконаний Василь Лозовий, слід переобладнати вагон електрички під вагон метрополітену не технічно, а візуально. Тобто мають бути 4 пари дверей і сидіння спинкою до вікон, потрібно збільшити стоячі місця в кожному місці посадок, обладнати систему оплати та контролю по принципу метрополітену. Автор петиції також пише, що зупинка вагону електрички, яка рухається синьою гілкою, має становити 1-2 хвилини на посадку і висадку. Щоб це забезпечити, потрібні високі платформи. Крім цього кожні 5 хвилин на станцію має прибувати новий потяг.

Станом на сьогодні петиція набрала лише 50 голосів із необхідних 500.

Зазначимо, це не перша петиція про створення у Львові метрополітену. Влітку 2019 року львів’яни зареєстрували петицію з пропозицією розморозити проект будівництва метрополітену. Її автор заявляв, що спорудити метро у Львові є цілком реально, це підтвердили науковці Львівської політехніки. Єдиною умовою тут є те, що прокладати його можна до території діаметром 1 км від Ратуші.

Вже у листопаді 2019 року Львівська міськрада підтримала петицію мешканців, які просили розморозити проєкт будівництва метрополітену. Втім замість метро у Львові запропонували альтернативу – запуск електрички.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Схема: Василя Лозового

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *