Львівський електротранспорт потребує модернізації. Відтак, для електротранспорту на вул. Городоцькій формується майстерня на депо № 1, яка буде здійснювати модернізацію, реконструкцію трамваїв та їх капітальні ремонти. Про це повідомив під час виїзного брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий.
За його словами, у Львові є 122 трамвайних вагони, однак на лінію виходить лише половина – 60 вагонів, інші потребують ремонту. «По Програмі, яку ми запровадили, повинні щомісяця капітально ремонтувати три вагони, щоб вони могли вертатись до руху на міських маршрутах. Якщо тролейбус ми можемо купити на Львівському автобусному заводі, то з трамваями ситуація складніша. Новий вагон коштує 2 млн євро. У на є кілька варіантів: ремонтувати існуючі вагони, або йти шляхом як литовці, поляки – купувати вагони, які є в користуванні у Німеччині. Основний акцент ми будемо робити на ремонт наших вагонів, бо це і робота для працівників підприємства, це і заробітна платня. Також ми говоримо про новий трамвай. Думаю, найближчим часом ми проведено тендер на закупівлю такого трамваю. Новий львівський трамвай, за підтримки уряду, ми зможемо купувати. Це дорогий вид транспорту, але максимально вигідний», – зазначив Андрій Садовий.
Як повідомили на ЛКП «Львівелектротранс», трамвайне депо № 1 виконує функції вагонно-ремонтної майстерні з 27 грудня. Ходові вагони разом із водіями переведені на депо № 2, де вночі здійснюється їх технічне обслуговування, а зранку виїзд трамваїв.
Відповідно до програми ремонту трамваїв на 2012 рік, протягом року заплановано відремонтувати 36 вагонів, з яких 24 на сьогодні є ходовими. Програма розроблена з розрахунком, щоб щомісяця виконувати два середніх поточних ремонти та один капітальний, а також ремонт агрегатів для трамвайного депо № 2. Відповідно зараз на ремонті знаходиться три вагони. До червня 2012 року заплановано відремонтувати 15 вагонів, які наразі не експлуатуються, і щоб вони могли додатково виїхати.
«Орієнтовна вартість капітального ремонту одного трамваю – 200-250 тис грн, середнього – 80-100 тис грн. Якщо трамвай зараз коштує від 1,5 до 2 млн євро, а в Німеччині витрачають на капітальний ремонт в 10 разів більше, то економічно доцільно ремонтувати трамваї самим», – додав головний інженер «Львівелектротранс» Віталій Чаговець.