ОСТАННІ НОВИНИ

Завтра громадські активісти-транспортники розкажуть Садовому, як уникнути колапсу з перевізниками

|

У четвер, 22 грудня, на сесії Львівської міської ради представник ГО «За якісний транспорт» оголосить вимоги до конкурсу на міські пасажирські перевезення і як запобігти транспортному колапсу. Про це Львівському порталу повідомили в орагнізації.

транспорт

«Остання можливість щось змінити. Надіюсь, депутати почують. Чомусь депутатська інженерна і фінансова комісія так і не спромоглась засісти 2 грудня 2016, щоб почути перед формуванням бюджету на 2017 рік, що саме першочергово потрібно зробити в 2017 році. Сподіваюсь, що почують мене на сесії і ми змінимо принцип роботи громадського транспорту у Львові і не буде транспортного колапсу в січні 2017 року», – каже керівник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Вимоги транспортників до конкурсу (договорів) на міські пасажирські перевезення такі:

  1. Малі транспортні пакети (лоти)

Сьогодні у Львові ринок перевезень через великі транспортні пакети поділений між п’ятьма перевізниками. Пояснимо Вам на такому прикладі: у Львові перевізник N не виконує умов договору, і на маршрути виїжджає тільки половина його автобусів. Ми цю ситуацію виявили і звернулися до Управління транспорту і зв’язку, щоб покарати перевізника і поставити на його місце іншого. А у відповідь від міських чиновників почули: у цього перевізника великий пакет, в який входить 10 автобусних маршрутів, а це – 140 автобусів, і тому ми не  можемо з ним розірвати угоду, бо немає іншого перевізника з такою ж кількістю автобусів, отже, ми нічого не можемо зробити.

Ми ж вимагаємо малих  пакетів на конкурсі, який відбудеться в 2017 році. Адже завдяки малим пакетам (не більше трьох автобусних маршрутів), ми зможемо без проблем замінити недобросовісного перевізника на кращого, тобто знайти 30 автобусів цілком реально, натомість великі  пакети –а це більше 100 автобусів – за один  день неможливо замінити.

Тому ми просимо підтримати цей пункт нашої пропозиції, бо він дасть можливість громадськості впливати на перевізника та не допустити монополізацію ринку декількома перевізниками, через яку страждатимуть пересічні пасажири.

  1. Звичайний режим роботи

Зараз у Львові транспорт  курсує в режимі «маршрутного таксі», хоча за законом повинен їздити у «звичайному» режимі. Режим «маршрутного таксі» – це допоміжний режим, його можна запроваджувати тільки тоді, коли у місті є транспорт, що курсує в «звичайному режимі».

Також «звичайний режим» роботи передбачає похвилинний графік руху автобусів, що дасть можливість змусити перевізника дотримуватися графіка, який буде похвилинним  для кожної  зупинки. Бо режим «маршрутного таксі»  передбачає тільки графік виїзду з кінцевої зупинки.

  1. Штрафні санкції

3.1 Штрафи, фінансові санкції за невиконання договору, а саме:

за недотримання графіку; недотримання санітарних норм; ненормативну поведінку водія; недотримання інформаційного стандарту, який був затверджений наказом ЖКГ ЛМР;  інші пункти, які будуть обговорені на громадських слуханнях.

3.2 Напрацювати ухвали ЛМР про технічний аудит громадського транспорту, в яких буде прописаний принцип фіксування недотримань, затверджених у пункті 3.1

  1. Прозоре формування конкурсного комітету

У вересні 2016 року було оголошено про набір членів конкурсного комітету із визначення перевізників на автомобільному транспорті у Львові. Станом на сьогодні вже три місяці ЛМР  не може визначити переможця. І тому у діях ЛМР ми вбачаємо навмисне затягування процедури оголошення конкурсного комітету задля просування до його складу потрібних членів цього комітету.

Вимоги до бюджету на 2017 рік:

  1. Збільшити закупівлю тролейбусів із 5-ти на рік  до 15-ти;
  2. Передбачити кошти на друк графіків руху і виготовлення конструкцій для їх розміщення на зупинках громадського транспорту;
  3. Передбачити кошти на «Опитування про мобільність населення міста», а також на вивчення пасажиропотоку в місті, що передбачено чинним законодавством.

Вихід із транспортного колапсу, який може відбутися в січні 2017 року

На думку громадської організації, на сесії ЛМР 22 грудня 2016 р. міський голова повинен дати наступне протокольне доручення:

  1. Провести службове розслідування і покарати працівників департаменту ЖКГ, які порушили постанову Кабінету Міністрів України №1081 і не оголосили вчасно конкурс.
  2. Покарати чиновників, які не виконали рішення виконавчого комітету від 23.09.2011 № 855.
  3. Підписати до 31.12.2016 р.з перевізниками тимчасові договори строком дії на три місяці.
  4.    Провести до 31.01.2017 р. громадські слухання щодо транспортних перевезень у Львові.
  5. Оголосити конкурс на перевезення не пізніше  31.01.2017 р.
  6. Підписати угоду з перевізниками не пізніше 30.03.2017 р.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.