ОСТАННІ НОВИНИ

Львівська залізниця переобладнує спеціальні платформи прикриття на вагони-лісовози

Львівський портал

|

Львівська
залізниця та Стрийський вагоноремонтний завод втілили у життя проект
переобладнання спеціальних платформ прикриття для перевезення великовантажних
контейнерів у вагони для перевезення лісоматеріалів. Це рішення покликане
розв’язати проблему гострого браку вагонів-лісовозів на залізницях України.
Прогресивну новинку нещодавно презентували керівництву Львівської залізниці у
цехах СВЗ. Про це повідомляє Державне територіально-галузевого об’єднання
«Львівська залізниця». 

Насамперед варто
зазначити, що сьогодні на магістралях України склалася складна ситуація щодо
забезпечення рухомого складу для перевезення лісових вантажів. В інвентарному
парку Укрзалізниці є всього 133 вагони для таких перевезень, тоді як потреба у
лісовозах вища у кілька разів. Зі 133 вагонів 120 експлуатують саме на
Львівській залізниці.

В основному
вагони-лісовози подають вантажовідправникам під навантаження лісових вантажів
на експорт у Румунію, Угорщину, Словаччину та Польщу. Вантажовідправники
надають перевагу саме вагонам-лісовозам для перевезення своїх вантажів,
оскільки це економічно вигідніше та ефективніше, ніж перевозити ліс у
піввагонах. Та 75% лісовозів, які є в Україні, експлуатуються вже понад 20
років і є нагальна потреба оновлювати цей рухомий склад. Сьогодні на придбання
одного нового вагона-лісовоза потрібно близько 650 тис. грн.

З огляду на таку
ситуацію, на Львівській магістралі виступили з ініціативою економити кошти та
на базі Стрийського вагоноремонтного заводу і реалізувати прогресивну ідею
переобладнання незатребуваних спеціальних платформ прикриття на
вогони-лісовози. На заводі виконали переобладнання першого лісовоза та
прорахували, що роботи обійшлися у 135 тис. грн. Перший вагон пройшов усі
випробування та перевірки, майстри ще раз переконалися у його надійності, а на
Львівській залізниці уже запланували загалом переобладнати таким чином як
мінімум 70 платформ, 30 з яких – уже цього року.

Вкладені кошти залізничники
планують повернути протягом 8 місяців, а очікуваний економічний ефект від
використання однієї модернізованої платформи протягом одного року становить близько
108 тис. грн.

Довідково. За 8
місяців цього року Львівська залізниця навантажила 23 960 вагонів лісових
вантажів, у тому числі 2 979 вагонів-лісовозів та 19 147 піввагонів, а відтак
частка лісовозів складає 12,4%. У середньому на місяць залізниця отримує понад
600 заявок на вагони-лісовози, задовольнити може лише близько 400.

Залучення якнайбільшої
кількості вагонів-лісовозів дає можливість залізничникам вивільнити
гостродефіцитні піввагони, які  використовують
для перевезення таких стратегічних вантажів як вугілля, залізорудна сировина,
будівельні матеріали та ін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *