ОСТАННІ НОВИНИ

Мерія та супермаркети хочуть з допомогою «левчиків» підтримати львівських виробників

Львівський портал

|

Львівська міська рада розробила стратегію підтримки місцевого виробника. Відсьогодні стартувала акція «Купуй львівське!», мета якої заохотити мешканців та підприємців купувати товари місцевого виробництва.

В рамках акції в супермаркетах міста на товарах поряд із цінниками розміщено логотипи з написом «Купуй львівське!» та із зображенням левеняти. У мерії запевняють, що надалі такі логотипи з’являться у багатьох львівських закладах торгівлі, однак на сьогодні їх можна побачити лише у мережі супермаркетів «Рукавичка».

«На сьогодні розроблено єдиний логотип місцевих виробників. Така єдина символіка дозволяє виділити товари місцевих виробників серед великої кількості інших. Ми фактично започаткували тристоронню співпрацю: власники супермаркетів погоджуються виділити полички власне на львівські товари й поміщати на них цей логотип, місцеві виробники залучають логотип до рекламних кампаній, а Львівська міська рада власне ініціювала цю акцію та виступає посередником між виробниками та супермаркетами. Цей логотип з «левчиком» рекламує кожного виробника зокрема, але й водночас об’єднує усі якісні львівські товари. Надалі цей «левчик» стане впізнаваний і відіграватиме ще потужнішу роль у просуванні місцевих товарів», – зазначила начальник відділу економічного розвитку Львівської міської ради Вікторія Довжик.

Також в рамках цієї акції Львівською міською радою створено промоцій ний каталог продукції львівських підприємств та щорічно проводиться виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник».

За словами В.Довжик, цього року виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник» проходитиме 14-18 жовтня у Палаці мистецтв. «Ми сподіваємося, що цього року буде представлено набагато більше товаровиробників й не тільки великі підприємства братимуть участь у виставці, але й дрібні виробники. Адже у Львові насправді виробляється дуже багато різноманітної продукції, її треба рекламувати, щоб люди більше про неї дізнавалися», – додала В.Довжик.

За інформацією Львівської міськради, подібний проект у 2008 році проходив у Запоріжжі – під назвою «Купуй запорізьке – обирай своє». У 2009 році запорізькі магазини-учасники акції збільшили на 30% обсяги продажів, при цьому учасники підприємства-виробники вийшли на до кризовий рівень виробництва і продажу своєї продукції (понад 65%).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *