Відродження Кірпи - „Поступ“, 16 червня

|

Учора ввечері Міністерство юстиції України зареєструвало ще одну партію, і відтепер колишній львів`янин Георгій Кірпа матиме за своїми плечима не лише майже всесильні Міністерство транспорту й ДП „Укрзалізниця“, а й повноцінну політичну силу. Партія, створення якої ініціювали працівники транспортного комплексу, яку очолив сам Георгій Кірпа, називається „Відродження“, має центристське спрямування і „відкрита для всіх людей, які здатні на професійному рівні і віддано служити на благо її майбутнього“.

Як заявив у ексклюзивному коментарі „Поступу“ радник міністра транспорту з питань інформаційної політики Едуард Занюк, до створення своєї партії транспортники йшли довгі чотири роки. „Усі процеси, які відбувались у Мінтрансі і в „Укрзалізниці“, нарощували потужність галузі, і з часом виникла необхідність у створенні структури, яка б лобіювала інтереси транспортників. Тоді, відповідно, й виникла ідея, що такою структурою може стати власна політична партія“, — сказав він.

Більшість оглядачів натомість зазначає, що політична сила Георгію Кірпі знадобилася з огляду на його евентуальні президентські амбіції. І мабуть, небезпідставно, адже за рівнем медійно-господарської активності з міністром транспорту нині не може зрівнятися жоден український політик. Як наслідок, рейтинг популярності Георгія Миколайовича серед виборців невпинно зростає — за результатами останніх соціологічних досліджень, нагадаймо, тільки у Львові за Георгія Кірпу як кандидата у президенти України готові проголосувати вже 11 відсотків електорату. Отже, прихильників у Кірпи в нашому місті навіть більше, ніж у традиційно популярної тут Юлії Тимошенко (9%) і значно більше, ніж у нинішнього кандидата від влади Віктора Януковича (5,2%).

Однак, за словами Едуарда Занюка, його шеф скористатися такою популярністю наразі наміру не має. Він стверджує, що зареєстрована вчора політична партія розрахована насамперед на захист інтересів транспортної галузі й ніяк не пов`язана із цьогорічними виборами президента. „Діяльність нашої партії буде спрямована не під конкретну дату 2004-го чи 2006 року, а на довгострокову перспективу. Ми хочемо мати своїх представників у законодавчих органах усіх рівнів — від районних рад до Верховної. А чи розглядає Георгій Кірпа можливість своєї участі у президентських перегонах, на даний момент у мене інформації немає…“ — запевнив „Поступ“ Едуард Занюк. Він розповів, що зараз триває робота над створенням реґіональних організацій партії „Відродження“, натомість зовнішній PR цієї політичної сили ще не здійснюється. „Партія існує тільки один день, і говорити про якусь її PR-кампанію зарано. Що ж до особи самого міністра, то з ним теж не працюють жодні політтехнологи — найбільша PR-команда, яка працювала і працюватиме на Кірпу, — це команда тих рядових залізничників, які кожного дня роблять свою справу“, — заявив Едуард Занюк. Можна припустити, що „рядових залізничників“ в оточенні Кірпи розглядають не тільки як образних піартехнологів, а й як цілком реальних потенційних членів партії „Відродження“. „Так, ми сподіваємося на вступ у партію працівників транспортної галузі, але розраховуємо не тільки на них, а й на працівників інших галузей, адже партія ставить перед собою багато соціальних запитань, в розв`язанні яких зацікавлені широкі верстви населення“, — підтвердив наше припущення Едуард Занюк, який, однак, не зміг точно відповісти на запитання стосовно кількості тих працівників залізниці, яких планують залучити до партійної діяльності.

Натомість начальник Львівської залізниці Богдан Піх повідомив „Поступ“, що на „Укрзалізниці“ приблизно 600 тисяч працівників і 400 тисяч пенсіонерів. „Отже, у нас уже є близько мільйона потенційних членів партії. Але у „Відродження“ прийдуть не тільки залізничники, а й автодорожники, авіатори і працівники інших сфер транспортної галузі“, — переконаний Богдан Піх. Він розповів, що має на руках уже близько однієї тисячі заяв на вступ у партію і серед охочих, за його словами, багато вчителів, медиків та директорів заводів. „Але ми не будемо приймати в партію всіх підряд. Ми будемо приймати тільки тих, хто вміє працювати і вже встиг показати себе у конкретних справах“, — заявив Богдан Піх, який, до речі, не має наміру ставати головою Львівської обласної організації щойно створеної партії, хоча, звичайно, буде одним із активних її учасників. „Незабаром у Львові відбудуться установчі збори „Відродження“. До партії увійде чимало поважних, працездатних людей — когось із них і буде обрано головою“, — запевнив начальник Львівської залізниці.

Ростислав КОВАЛЬ, Ксенія ЗАГОРОДНЮК

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *