Виконавчий комітет Львівської міської ради 31 січня затвердив договір, який укладатиме міська рада із перевізниками після проведення відповідного конкурсу. Про це повідомляє кореспондент Львівського порталу.
Згідно із договором, міськрада буде:
– визначати систему справляння плати за проїзд, систему керування рухом транспортних засобів на маршрутах:
– визначати місця зупинок для проведення посадки-висадки пасажирів на маршруті;
– приймати рішення щодо продовження, скорочення маршруту, часткової його зміни;
– сприяти у межах наданих повноважень у забезпеченні належних дорожніх умов для роботи Перевізника на маршрутах;
– затверджувати паспорт маршруту, схему маршруту, розклади руху.
Водночас на перевізника покладають:
- перед виїздом на маршрут забезпечувати водіїв необхідними документами, передбаченими законодавством України, для здійснення перевезення і проїзними квитками для пасажирів
- забезпечувати відповідність технічного та санітарного стану транспортних засобів чинним нормам та стандартам, регулярне проходження технічного огляду. Перевізник несе відповідальність за експлуатацію та технічне обслуговування рухомого складу і депо.
- здійснювати перевезення пасажирів транспортними засобами на маршруті за затвердженим Організатором розкладом руху з регулярністю не нижче 95 % запланованих рейсів на місяць
- надавати безоплатний проїзд пільговим категоріям пасажирів
- Здійснювати видачу проїзних квитків пасажирам відповідно до вимог законодавства України, діючих тарифів
- Інформувати пасажирів державною мовою:
- Забезпечувати обладнання транспортних засобів відповідними пристроями
- Дотримуватися схем руху автобусних маршрутів
- забезпечувати проїзд учнів загальноосвітніх шкіл з 50-відсотковою знижкою вартості на період навчального року у дні навчання з понеділка по п’ятницю за рахунок власних коштів.
- забезпечувати проведення обов’язкової щомісячної профілактичної дезінфекції транспортних засобів,
- Обладнати за власні кошти всі автобуси інформаційними трафаретами
Перевізник сплачує місту штраф не пізніше трьох робочих днів у розмірі однієї мінімальної заробітної плати, яка чинна на момент вчинення порушення, за кожне порушення у разі невиконання Перевізником взятих на себе зобов’язань за договором, що підтверджується відповідними актами перевірок представників Організатора та Перевізника, або на підставі даних, отриманих від суб’єкта господарювання, який виконує функції з організації та управління рухом автобусів, а саме
- Невиділення Перевізником протягом двох днів за місяць планової кількості транспортних засобів.
- Зниження регулярності перевезень нижче 90 % від кількості планових рейсів за день на будь-якому з маршрутів, зазначених у пункті 1.1 цього договору.
- Порушенням цього Договору вважається кожне з порушень, здійснене перевізником на будь-якому з маршрутів, які є предметом цього договору.
Водночас член озвучив член конкурсного комітету та керівник ГО «за Якісний транспорт» Святослав Товстига назвав новий механізм роботи із перевізниками недосконалим.
«Недосконалий механізм застосування штрафних санкцій до перевізника, а саме за недотримання графіків руху, недотримання санітарних норм та стандартів комфорту рухів рухомого складу, відсутність необхідної для пасажирів інформації в рухомому складі, неналежне виконання перевізником умов законодавства та вимог договору, скарг…У договорі передбачені штрафні санкції за випуск на маршрут не менше ніж 90% від планової кількості автобусів. Проте договором не визначено поняття «планова кількість автобусів», також відсутня процедура погодження цієї планової кількості з організатором перевезень», – озвучив зауваження він.
Додамо, що податися на конкурс можна до 3 лютого 2017 року включно.
.