Світовий банк готовий надати на ремонт українських доріг приблизно мільярд доларів США, ще близько 700 мільйонів готовий надати Європейський банк реконструкції та розвитку. Про це 18 липня в ефірі «5 каналу» розповів Міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє Урядовий портал.
«На жаль, сьогодні ми постійно просимо на допомогу, але коли вона надається, ми використовуємо зовсім незначний її відсоток. У випадку українських доріг мова йшла про менше ніж 10%. Наразі і Світовий банк готовий надати приблизно мільярд доларів США, і Європейський банк реконструкції та розвитку готовий надати близько 700 мільйонів», – повідомив Володимир Омелян.
Міністр наголосив, що було прийнято рішення повністю змінити підхід до діяльності Укравтодору.
«Ми хочемо повністю поміняти підхід із боку державних структур до своєї діяльності. З цією метою в Укравтодорі відбулися серйозні кадрові зміни: було повністю змінено правління ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України», структури, яка займалася будівництвом і обслуговуванням доріг, а також керівництвоДорінвесту – державної компанії, яка, власне, займалася співпрацею з міжнародними фінансовими організаціями. Ці речі маємо запустити невідкладно, і завдання перед новим керівництвом Дорінвесту полягає в тому, щоб гроші, надані міжнародними організаціями, дійсно використовувалися в українській економіці. Будівництво доріг дає поштовх для всієї промисловості та індустрії України», – зазначив Володимир Омелян.
Міністр наголосив, що нове керівництво має лише місяць для того, щоб продемонструвати свою ефективність: «Я не є прихильником покращення на кілька відсотків, які важко довести і зрозуміти окрім того, що буде хвалебна статистика з якоїсь президії. Ми або робимо реформу, або не робимо. Так само з новим керівництвом ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» та Дорінвесту. У них є місяць часу, вони повинні розробити план дій, погодити: у випадку Дорінвесту – з міжнародними фінансовими організаціями та Укравтодором, у випадку ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» – з Укравтодором та Міністерством інфраструктури, а також зробити його публічним, щоб всі бачили, які дії будуть вжиті для того, щоб різко змінити ситуацію на краще. Якщо вони це зроблять – честь і хвала, працюєте далі, якщо ні – через місяць заходять інші».