ОСТАННІ НОВИНИ

Львів планує охопити навколишні села міським сполученням за міськими тарифами, - Щир

|

Місто не приймало жодних рішень щодо визначення на території Львова кінцевих зупинок приміських маршрутів. Він наголосив, що перевізники, які обслуговують приміські маршрути, укладають угоди з департаментом транспорту ЛОДА. Про це заявив начальник управління транспорту ЛМР Віктор Щир, передає Львівський портал з посиланням на міськраду.

shhir

«Область намагається привести до чинного законодавства роботу приміських маршрутів, адже, відповідно до законодавства, приміські маршрути мають їхати до найближчої автостанції, або визначеної кінцевої станції. На сьогодні у нас є тільки 2 напрямки, які не мають автостанцій  – це яворівський та золочівський напрямки, які не мають сертифікованих зупинок. Для них визначено 2 кінцеві зупинки: на вул.Личаківській, 182 біля колишньої АС-6 і біля Янівського цвинтаря – колишня АС-4. Інші напрямки мають свої станції, які отримали від державних органів відповідні сертифікати на своє функціонування», – зазначив  Віктор Щир.

Він також зазначив, що місто неодноразово зверталося до ЛОДА щодо врегулювання питання з приміськими маршрутами. «І область намагається привести до законодавства свої маршрути. Департамент транспорту ОДА укладає угоду з перевізниками, де чітко прописано, з якого села і до якої автостанції чи кінцевої зупинки вони мають їздити. І маршрут повинен їздити відповідно до угоди, а не придумувати собі кінцеві зупинки», – зазначив Віктор Щир

За його словами, врегулювати питання з приміськими маршрутами потрібно до впровадження е-квитка: місто планує охопити навколишні села міським сполученням за міськими тарифами.

«Цю проблему потрібно було починати вирішувати. Ми плануємо, що в грудні ЄБРР оголосить конкурс на впровадження е-квитка у нашому місті. І коли ми впровадимо його, очікується, що з початку 2018 року, ця проблема збільшиться вдвічі для мешканців приміських сіл та для перевізників. Мешканцям Львова буде зручніше і вигідніше купувати місячний абонемент на проїзд, що буде дешевше і дозволить їздити з пересадками, не оплачуючи двічі проїзд. Люди з сіл можуть купити такий проїзний, але вони мусять оплатити проїзд і у приміському транспорті. Вихід з ситуації такий: ближнє передмістя, поступово, до впровадження е-квитка, треба охоплювати міськими перевезеннями по міському тарифу. Є розуміння у влади міста, у керівництва області, що це треба робити. Ми очікуємо, що найбільший супротив буде від перевізників, які обслуговують приміські маршрути на даному етапі. Чому? Бо вони офіційно мають угоду з департаментом транспорту ЛОДА курсувати з певного села до певної автостанції. І на цьому відрізку встановлено відповідний тариф, по якому вони замовляють квитки. Вони звітують перед фіскальними органами про пасажиропотоки на цьому маршруті і, відповідно, платять податки. Інший відрізок – від кінцевої, визначеної в угоді, і по місту, куди вони їдуть, цей дохід вони збирають собі, не показуючи фіскальним органам. Тому найбільший супротив буде перевізників.

Але до цього кроку треба йти. Рішення, яке прийняла область, є своєчасним. Людей треба готувати до електронного квитка», – зазначив Віктор Щир.

Також він додав, що на сьогодні, попри рішення ЛОДА, ще 6 приміських маршрутів курсують через місто.

Як повідомляв Львівський портал, нині під стінами Львівської міської ради влаштували пікет через приміські маршрутки: обурені пасажири погрожують перекривати дороги і звертатися до суду.

 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...