ОСТАННІ НОВИНИ

У магазині «Близенько» розповіли про хробаків у «президентських» цукерках

|

IMG_7791У магазині «Близенько», що на вул. Кубійовича, прокоментували Львівському порталу ситуацію щодо виявлення хробаків у цукерках, придбаних в магазині.

«Клієнт, який придбав цукерки, цього ж дня повернув товар. Адміністратор віддала йому гроші згідно чеку і вибачилась. Адже для нас важливо, щоб клієнт залишився задоволеним. Втім, пізніше, при огляді тих же ж цукерок – хробаків наші працівники там не виявили. Вони відразу оглянули всю партію солодощів, звірили терміни придатності, які є дійсними, і зазначили, що усі цукерки якісні.

Також ми звернулися до постачальника «Рошен» для перевірки усієї партії. Ми жодним чином не хочемо образити нашого клієнта, але у нас виникають сумніви – чи й справді на фото цукерки, придбані у «Близенько». Проте, ми відкриті до наших клієнтів і завжди готові піти назустріч», – повідомила pr-директор мережі «Близенько» Олеся Садова.

Нагадаємо, учора Львівський портал писав про те, що у львівських магазинах продають зіпсуті цукерки, в яких розплоджуються хробаки. Відповідні фотографії розмістив один з користувачів facebook.

10407852_869116113142015_753811292040902642_n

Коментарі

  1. В магазині “Близенько” на вул.Суботівській,7 ніколи немає дрібних монет по 1-2 коп. Причому касири завжди перебільшують вартість товару в свою користь округляючи , наприклад, 52 коп. до 55 коп. І це повторюється систематично, з дня на день. Та завезіть ви в той магазин мішок дрібних копійок на решту!

  2. Ви знаете що в тих магазанах нема кому робити Таке вираження що там всi директора На такiй магазин щоб було двое людей i несли повну вiдповдальнiсть за крадижку за не достачу.Люди якi там працюють виконують роботу за двох а бувае за трьох i все за якiх 2 200 а де остальний персонал комерник охранник i n д нема.Якщо я виконую роботу за трьох то хоча би зарплату мати за двох а там навпакi зарплата на одного а працюй за трьох Так що не звертайте увагi сказали Вам дякую чи нi вони замученi а вот офic повинен сказати Вам дякую i поклон персоналу за це що Ви купили а вони Вас обслужили i все за 2 200 на мiсяцью

    1. Та не мають вони 2200, з кожної зарплати стягують мінімум 200 гр. За недостачу. А до чого продавець до недостачі? Адміністрація і охорона повинна за це відповідати. Скоро дрстягуються до того що адміністрація буде і на відділі і на касі працювати.

  3. Часто заходила в цей магазин, бо по дорозі з роботи додому. Але якось купила сир на вагу (не дешевий) , вдома понюхала – а він весь просмердівся плівкою, причому НЕ ХАРЧОВОЮ бо пахло пластиком. Сьогодні ж купила інший сир, і мені попався сюрприз! Пліснява! та ще й липки коли розгорнула! Не мала геть ні часу ані ж настрою , щоб собі нерви псувати. Та й мало з того, ще відношення жахливе! Я запитала чому пробили два чеки, на що мені їх адміністратор сказала, що потім собі подивитесь. ні добрий день, ні допобачення. Таке враження ніби то їм люди мають бути вдячними що вони там собі магазин відкрили. Жах якийсь та й годі! А ще страшніше що все це в нас безнаказано, як в то й же час за кордоном забирають за такі жалоби ліцензії.
    Більше моєї ноги там не буде.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.