Олег Бас, керівник фракції партії «Реформи і Порядок» у ЛМР, заступник голови інженерної комісії, про одночасний ремонт доріг у Львові

Львівський портал

|

 

Ще коли
на сесії міської ради приймали бюджет,
то обговорювалося питання щодо значної
кількості доріг, які планувалося
ремонтувати мало не одночасно. Ми
запитували мера чи не заблокує це
ситуацію в місті. Натомість нам відповіли:
якось люди перетерплять, бо це необхідно
буде, по іншому не може бути, ми мусимо
такий період важкий пережити. Зате,
мовляв, потім буде добре. Всі дороги
зробляться і буде прекрасно у місті.

Ось зараз і
маємо цей період, який якось треба
пережити. Маємо незакінчену площу
Осмомисла й починається ремонт площі
Галицької. Це цілком неправильно.
Перекриваються фактично два шляхи і
блокується таким чином весь центр.

Добре,
що люди мудрі й терплячі й зрозуміли,
що краще взагалі не їхати у центр, а
об’їжджати.

Знову ж таки
проблема – заздалегідь
не продумано схем об’їзду. Ще перед
закриття площі Галицької просив схему,
то там так намалювали, що взагалі було
незрозуміло, куди і хто має їхати. На
мою пропозицію відкрити для проїзду
площу Ринок, була відповідь: люди звикнуть
і ми не відновимо пішохідну зону. Врешті
відкрили площу Ринок і тепер все ж
маршрутки пішли по шляху, який
найоптимальніший і реальний.

Чому таке
робить Садовий, чому водночас закриваються
альтернативні шляхи, що унеможливлює
рух по місту, однозначно відповісти
складно.

Очевидно,
він думає, що згодом саме це поставить
собі в заслугу. Він розуміє, що потрібно
буде показати реальні результати роботи.
А те, що зараз люди невдоволені, бо
переживають незручності, то, забудеться.
Адже зараз активно виступають перший
заступник міського голови. інші посадовці,
які уклінно вибачаються перед львів’янами
за незручності. Кажуть: «мусите потерпіти,
зате потім буде добре».

Це однозначно
все робиться для піару. Садовий такий
чоловік, який спочатку вивчає інформацію,
дізнається, яка проблема є найактуальніша,
найгостріша у Львові, а потім активно
займається цим. Зараз він побачив дороги
і давайте виключно працювати над
дорогами. Тим більше, що держава ще й
допомагає грошима, й все це собі потім
виключно в заслуги можна буде записати.

А щодо вулиці
Городоцької, яка чи в не найгіршому
стані, то тут трошки по іншому ситуація
виглядає. Вона буде ремонтуватися не
за кошти з міського бюджету, а за кошти
позики. Це ще одна історія, в яку Андрій
Іванович втягнув місто. Гроші позичили,
а тепер каже: давайте зробимо експертизу
проектно-кошторисної документації,
давайте аналіз проведемо, міжнародний
тендер, а потім подивимося, які фірми
можуть взяти участь. Він не керує процесом
безпосередньо сам. І зрозуміло, що тут
він опиняється в абсолютно програшній
ситуації. Ніби хотів зробити, а результату
немає.

Нагадаємо,
Олег Бас скерував депутатський запит
на ім’я міського голови
Львова
Андрія Садового щодо ремонту вулиці
Городоцької. Зокрема, депутат нагадує,
що у липні 2009 року Львівська міська рада
погодила позику ЄБРР, взяту на ремонт
вулиць, котрими пролягають трамвайні
маршрути № 2 та № 6.

Він просить
надати інформацію,
на якому етапі перебуває підготовка до
початку виконання робіт на об’єкті,
котрий перебуває у вкрай критичному
стані – вулиці Городоцькій, а саме:

– Скільки ще
часу проект ремонту цього об’єкта
перебуватиме на експертизі в Лондоні?
Що робиться для того, аби пришвидшити
цей процес? Яка ситуація з КТП-1339? Відомо,
що саме це комунальне підприємство буде
основним розпорядником коштів при
ремонті.

– Чи сформований
штат цього підприємства? Наскільки він
відповідає високому рівню професіональності,
необхідної для контролю над такого роду
масштабними ремонтами? Скільки місту
коштує резервування кредиту, взятого
у ЄБРР на ремонт вулиць, котрими курсують
трамваї № 2 і № 6?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *