"Алло, гараж!"

Марія ДОРОТИЧ, “Україна і час”

|

Започаткувати власну справу, приватизувати будинок чи гараж буде простіше?

Приємна новина для підприємців, які започатковують власний бізнес. Із 17 квітня у приміщенні Шевченківської райадміністрації, що на вулиці Липинського, 11 у Львові, запрацював “Дозвільний офіс”. Відтепер суб`єкти підприємницької діяльності зможуть здати низку необхідних документів в одній установі та отримати консультації з питань започаткування власної справи. Раніше для отримання дозволів підприємцям доводилося оббивати пороги управлінь Ратуші.

Начальник управління “Дозвільного офісу” Львівської міської ради Роман Назаровець розповів, що у новоствореній установі працює більше десятка адміністраторів, які щоденно, окрім вихідних, прийматимуть документи від 9 до 18 години.

“Ми обчислили середньостатистичну кількість звернень підприємців до міськради за минулий рік — це 22 тисячі, — каже він. — Виходить, що за день у Ратуші приймали по 50-70 звернень. Отож “Дозвільний офіс” працюватиме в аналогічному режимі. Вважаю, що наші адміністратори реально прийматимуть понад 90 звернень щоденно”.

За словами пана Назаровця, в офісі працюватимуть також представники МНС і санепідемстанції. Підприємці зможуть отримати дозвільні документи від таких установ: Держархбудконтролю, управлінь міськради (економіки, транспорту та зв`язку, охорони історичного середовища, природних ресурсів і регулювання земельних ресурсів, інженерного господарства та управління архітектури). Мінімальний термін опрацювання і перевірки документів — 5 днів, максимальний — 30.

Міський голова Львова Андрій Садовий запевняє, що процедура надання дозволів у новоствореній установі відбуватиметься без зловживань і корупції. Усе продумано так, щоб унеможливити безпосередній контакт людини з чиновниками мерії: адміністратори приймають документи, фахівці відповідних управлінь їх перевіряють. Таким чином, контакти між підприємцями та чиновниками Ратуші будуть мінімізовані.

У перспективних планах — відкриття відділу реєстрації неподалік Шевченківської райадміністрації. Для зручності клієнтів у межах одного кілометра будуть розташовані усі установи, які займаються дозвільною роботою.

А тим часом

Львівська міськрада спростила процедуру приватизації нерухомого майна, зокрема особняків і гаражів. Начальник управління комунальної власності Львівської міської ради Євген Климкович зауважив, що раніше львів`яни мали незручності із приватизацією через процес реорганізації оформлення права власності.

З початку квітня мешканці знову можуть звертатися у відділи приватизації майна районних адміністрацій із заявою та відповідними документами. Фахівці згаданої адміністративної установи видають свідоцтво на право власності через два тижні після здачі документів.

У міській раді кажуть, що реформування оформлення права власності значно спростило процедуру приватизації особняків. Якщо раніше рішення про надання права власності приймав голова районної адміністрації, то тепер це робитиме виконавчий комітет міськради або управління комунальної власності. Щоправда, свідоцтво все ж доведеться отримувати у районних відділах адміністрації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *