У Львові стартувала кампанія, спрямована на підтримку локального виробника під час карантину, під назвою «Зроблено у Львові». Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.
Вся львівська продукція матиме спеціальне ознакування, тому її буде легко впізнати у супермаркетах.
«Розпочинаємо кампанію «Зроблено у Львові». Вся львівська продукція буде спеціально ознакована у великих мережах супермаркетах. Прийшовши в магазин, ви точно впізнаєте своє. Для чого це? В цей непростий час маємо підтримати власного виробника. Такі просто речі формують нашу економіку. Це наші зарплати та доходи», – зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.
Нагадаємо, через поширення коронавірусу в Україні запровадили карантин ще з 12 березня. Він мав завершитись 3 квітня. Однак уряд продовжив карантин ще на три тижні – до 24 квітня.
У Львівській міськраді пообіцяли підтримку малому і середньому бізнесу. Детальніше – за цим посиланням. Своєю чергою Верховна Рада 17 березня запровадили податкові та адміністративні пільги для бізнесу на час карантину.
Соломія Головіна