ОСТАННІ НОВИНИ

Що робити, коли придбав продукт із простроченим строком придатності?

Вероніка Рой

|

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області розповідає, що робити у випадку, якщо купив продукт із простроченим строком придатності.

 

У відомстві нагадують, що продаж товарів, на яких строк придатності не зазначено або строк придатності яких минув забороняється.

В управлінні юстиції зазначають, що у випадку, якщо ви придбали харчовий продукт, строк придатності якого минув – вимагайте у продавця замінити його на придатний або повернути сплачені кошти. Для заміни товару обов’язково пред’явіть товарний (фіскальний) чек, який підтверджує покупку.

Окрім цього, якщо ви придбали придатний продукт, але за зовнішніми ознаками він видається зіпсованим – це може свідчити про порушення умов зберігання або підроблення дати виготовлення продукту. Ви можете замінити такий товар або повернути сплачені за нього кошти.

Також продавець несе відповідальність, якщо покупець доведе, що недоліки товару виникли до передання йому товару або з причин, які існували до цього моменту.

Якщо ви виявили прострочений чи зіпсований харчовий продукт на полиці магазину – обов’язково повідомте адміністрацію та вимагайте прибрати такий товар з продажу. Попросіть перевірити всю партію, щоб не отруїлись інші покупці. Продукти могли потрапити до магазину вже зіпсованими. Зіпсований товар підлягає списанню та утилізації!

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено, тоді звертайтесь:

  • Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80;
  • Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби consumer.gov.ua;
  • Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *