ОСТАННІ НОВИНИ

Депутати вимагають забрати техніку безпеки із дипломних робіт

|

Голова освітнього комітету Лілія Гриневич звернулася до міністра освіти з проханням вилучити норму, згідно з якою до дипломних робіт має включатися окремий розділ “Охорона праці”. Про це йдеться у зверненні голови профільного парламентського комітету Лілії Гриневич до міністра освіти і науки, інформує Освіта.ua.

Народний депутат зазначає, що отримує звернення студентів та викладачів вищих навчальних закладів щодо п.4.6 спільного наказу МОН, МНС та Держкомітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду “Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України”, яким передбачено необхідність включення до дипломних проектів (робіт) молодших спеціалістів і бакалаврів окремого розділу “Охорона праці”, а спеціалістів і магістрів – окремого розділу “Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях”.
Гриневич зазначає, що відповідно до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах дипломний проект є індивідуальним завданням, яке виконує студент на завершальному етапі фахової підготовки і є однією із форм виявлення теоретичних і практичних знань з певної спеціальності, вміння їх застосовувати при розв’язуванні конкретних наукових, технічних, економічних, соціальних та виробничих завдань.
“На думку заявників, питання охорони праці не мають жодного відношення до виконання студентами дипломних робіт, або, іншими словами, індивідуальних завдань науково-дослідницького чи проектно-конструкторського характеру з певної спеціальності”, – зазначає Лілія Гриневич.
“Окрім того, дипломна робота, як узагальнений виклад результатів і наукових положень, висунутих автором для публічного захисту, повинна мати внутрішню єдність і свідчити про особистий внесок автора в науку і практику. Незрозуміло, як можна включити розділ з охорони праці у дипломні роботи типу “Фольклорні образи у творчості Лесі Українки” або “Теорія числових та степеневих рядів”, зберігши їх внутрішню цілісність і зміст”, – наголосила голова Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Лілія Гриневич.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *