ОСТАННІ НОВИНИ

Українські інженери-механіки визначили стратегію свого наукового пошуку

|

У Національному університеті “Львівська політехніка” традиційно проводиться  Міжнародний симпозіум українських інженерів-механіків. Це одинадцяте за ліком зібрання науковців та інженерів -механіків. Окрім господарів, його організаторами виступили Українське товариство з механіки руйнування матеріалів, Наукове товариство імені Тараса Шевченка, редакція журналу “Машинознавство”. Про це повідомляє прес-служба  Національного університету “Львівська політехніка”.

У вітальному слові до учасників симпозіуму ректор Львівської політехніки професор Юрій Бобало зазначив, що попри значний спад промислового виробництва у різних регіонах України і насамперед у Галичині, інженери-механіки зберегли свій фах, а науковці не припиняли ні фундаментальних, ні прикладних, ні інженерно-технологічних досліджень.

Перспективи розвитку цього напрямку науки і техніки окреслили у своїх виступах академік НАН України, директор Фізико-механічного  інституту імені Г.Карпенка Володимир Панасюк, член-кореспондент НАН України, директор Інституту прикладних проблем механіки і автоматики імені Я.Підстригача Роман Кушнір. На пленарних і секційних засіданнях з цікавими доповідями виступили представники наукових установ і промислових підприємств з Києва, Харкова, Дніпропетровська та інших регіонів України.

Член оргкомітету симпозіуму, завідувач кафедри “Експлуатація та ремонт автомобільної техніки” Львівської політехніки, доктор технічних наук Богдан Кіндрацький розповів про головні проблеми, які вирішує спільнота українських інженерів-механіків:

“Проблема не лише українська, а й світова полягає у тому, що значна частина обладнання промислових підприємств, машин, механізмів, мостів, будівельних конструкцій, трубопроводів є фізично застарілими, вичерпали свій ресурс. І ті аварії, які нині почастішали, відбуваються не стільки через так званий людський фактор, скільки саме через вичерпаний ресурс. Замінити все одночасно неможливо. В Україні створена і реалізується програма “Ресурс”, керівником якої є президент НАН України, академік Борис Патон. Основні розробки у матеріалознавстві, у трибології (тертя і зношування), неруйнівного контролю спрямовані  визначення технічного стану тієї чи іншої конструкції і прогнозування її подальшого “самопочуття”.

Богдан Кіндрацький повідомив також, що у шостому корпусі Львівської політехніки розпочався монтаж обладнання навчального центру всесвітньовідомої фірми “Бош” для діагностики автомобілів. Центр має стати до ладу у перших числах вересня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *