ОСТАННІ НОВИНИ

Впровадження у Львові електронного квитка у транспорті розглянуть ще раз

|

На наступній сесії Львівської міської ради знову буде винесено питання про запровадження у Львові електронного квитка на транспорт. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив заступник начальника управління транспорту Львівської міськради Андрій Білоус.

Чиновник не зміг пояснити причини небажання депутатів проголосувати за ухвалу «Про створення ТзОВ «Леокарт» для впровадження та забезпечення функціонування системи справляння плати за проїзд з використанням єдиного електронного квитка».

Під час сесії , що відбулася 29 грудня, свої голоси за цю ухвалу віддали лише 28 депутатів.
Пояснення міських обранців свого вчинку А.Білоус назвав цинічними.
«Це цинічно просто, коли заявляють про те, що не ознайомлені з питанням. Ми (управління транспорту – ред..) проводили зустрічі з трьома профільними комісіями, розповідали кожен тиждень про цю систему, також зустрічалися зі всіма депутатами, котрі просто цікавилися, пояснювали детально про проект, а також демонстрували розрахунки. Депутат на електронні скриньки направлялась вся інформація, бізнес-план проекту. Є ще один дивний аргумент – 40 млн грн. (необхідні для внесення у статутний капітал товариства, що впроваджуватиме електронний квиток – ред..). Депутати кажуть, що ніби їх можна потратити на щось інше. Цих 40 млн немає. Це кредит, який має взяти спільне підприємство для обладнання. Це планова робота спільного підприємства, те, як буде воно працювати. Ще один аргумент – це ляже тягарем на місто. Ні. Це відповідальність спільного підприємства і банки дуже охоче під малі відсотки дадуть під це кредит. Тому що транспорт був, є і буде ліквідною сферою. Транспорт завжди їздив і завжди приносить гроші. Тому підприємство зможе віддати кредит», – впевнений посадовець.
За його словами, у транспортній схемі Львова обертаються чималі кошти і власне з введенням електронного квитка ці кошти можна буде вивести з тіні й скерувати їх на покращення якості перевезень.

«За найпесимістичнішими пронозами у Львові “крутиться” в сфері пасажирських перевезень мільйон гривень щодня. Це песимістичні прогнози, а про оптимістичні я мовчу. Але ми почули основні аргументи від депутатів і я їх не розумію. Заявляти подібні речі – це цинічно», – резюмував А.Білоус.

Окрім того, він наголосив, що троє депутатів входили у тендерний комітет, котрий визначав фірму, що має впроваджувати проект у життя.

Реалізовувати проект має спільне підприємство Львівської міської ради та компанії «Ригас Карте» – «Леокарт».
Відтак, за словами А.Білоуса, передбачається, що на одній з наступних сесій це питання знову буде на розгляді сесії Львівської міськради.

«Партнери (компанія «Ригас Карте» – ред..) повідомили, що вони на свій страх і ризик замовили обладнання. Адже для виготовлення необхідний час», – додав А. Білоус.

Нагадаємо, ухвала передбачала створення ТзОВ «Леокарт» для впровадження системи справляння плати за проїзд з використанням єдиного електронного квитка. Учасниками товариства мало бути ЛКАП№1 та ТзОВ «Ригас Карте». Розмір статутного капіталу товариства мав бути в сумі 7 700 000 грн. 51% від цієї суми – частка ЛКАП№1 і 49% – ТзОВ «Ригас Карте».
Основним аргументом депутатів проти було те, що їм не подали фінансових розрахунків доцільності створення такого товариства та його функціонування.

Після сесії 29 грудня прес-служба міської організації ВО “Свобода” розповсюдила коментар лідера фракції Руслана Кошулинського, який пояснив причини, через які депутати від цієї партії не голосували за електронний квиток.

«Ідея запровадження електронного квитка та усунення водія від готівкових коштів є правильною. Проте, виконавчі органи влади досі не надали депутатському корпусу ніяких гарантій, що після запровадження нововведення не збільшиться тариф за проїзд. Для запровадження цієї системи необхідні багатомільйонні видатки, які наразі є непосильними для бюджету міста. Такі дії виконавчої влади врешті можуть призвести до недофінансування інших бюджетних сфер», – зазначив Руслан Кошулинський.

Фото: ОДМУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *