ОСТАННІ НОВИНИ

Депутати Львова виділили 20 мільйонів громадянці Росії

Катерина Родак

|

Сьогодні, 5 жовтня, депутати Львівської міської ради погодили меморандум про співпрацю між АТП №1 та ТзОВ «Оптимум-Фактор», яким з міського бюджету для АТП виділяється 19 мільйонів на погашення заборгованості за автобуси до «Євро-2012» перед «Львівським автобусним заводом». Про це повідомляє кореспондент Львівського порталу.

За словами головного юриста міської ради Гелени Пайонкевич, у 2009-2010 рр. ЛМР було придбано у ТЗоВ «Львівський  автобусний завод» на реалізацію програми по підготовці міста до «Євро-2012» 32 автобуси на загальну суму  53 млн 700 тис. грн.

«Сьогодні ми маємо заборгованість в сумі приблизно 28 млн грн. Ця сума є підтверджена судами різних інстанцій і є 4 виконавчі провадження про стягнення заборгованості  з львівського АТП №1», – зазначила вона.

Г. Пайонкевич пояснила, що автобуси-«гармошки» простоюють через те, що АТП не має маршрутів, на які такі автобуси запускати.

«Із значених 32 автобусів на АТП перебуває 31 автобус. 5 автобусів «гармошок»  не виїжджають на маршрути, бо АТП не має на обслуговуванні маршрутів, де було б доцільно використовувати такі автобуси. Але при проведенні нового конкурсу вони будуть активно використовуватися. 10 машин перебувають на маршрутах, 3 машини є відремонтовані і проходить «обкатка». Решта машин перебуває на стадії ремонту», – розповіла головний юрист.

Також вона додала, що наразі немає жодної інформації, що ці автобуси не відповідали вимогам якості.

Зараз підприємство «Оптимум-Фактор» викупило борги «Львівського автобусного заводу».

«ЛАЗ уклало договір факторингу з компанією «Оптимум-Фаткор». Станом на зараз зафіксована заборгованість 28 мільйонів. З цих 28 млн було стягнуто 5 млн грн виконавчою службою на заробітну плату працівникам «ЛАЗу». Залишається решта суми, відповідно компанія пропонує суми погасити 3 млн 600 тис. однією із афілійованих структур автобусного заводу перед нашим комунальним підприємством  «Львітеплоенерго» і ще 360 тисяч гривень перед «Водоканалом». Ми маємо оплатити 19 мільйонів і на решту суми маємо дисконт», – пояснила Г. Пайонкевич.

Під час обговорення цього питання у депутатів з’явилось багато питань і сумнівів, зокрема щодо частки громадянки Російської федерації Таїсії Саніної у підприємстві «Оптимум-Фактор».

«Одним із співзасновників вашого товариства є  пані Таїсія Саніна – близько 40%, яка фігурує як бізнес-партнер Ігоря Чуркіна. Ми маємо шахрайство і оборудку, щоб уникнути погашення «ЛАЗу» своїх боргів. Гроші лишаться у сім’ї», – переконаний депутат Андрій Карбовник.

Натомість один із засновників компанії Сергій Бугайчук відповів, що Таїсія Саніна є громадянинкою України.

Своєю чергою депутат Маркіян Лопачак наголосив, що Таїсія Саніна – це дружина росіянина Ігоря Чуркіна, якому належить колишній завод «ЛАЗ». Він переконаний, що кошти від цього меморандуму дістануться власне росіянам.

«Зараз відбувається оборудка, схема, махінація за рахунок якої з міського бюджету хочуть вкрасти 20 млн гривень. Ці кошти надійдуть не тим людям, перед якими є борги. Ці кошти надійдуть власникам  того ж підприємства. За моєю інформацією, Таїсія Саніна є дружиною Ігоря Чуркіна. Чому 8 років не сплачувалися ті кошти, а тільки зараз почалось підніматись? Власники цього заводу не змінились. Це питання треба вирішувати, але не в такий спосіб», заявив він.

Він наголосив, що «З одного боку Самопоміч проводить акцію, щоб заборонити торгівлю на крові, а з іншого боку лідер партії займається тіньовими оборудкам, за які рано чи пізно доведеться відповідати».

Після близько годинного обговорення цього питання депутат Валерій Веремчук запропонував це питання перенести, але цю ініціативу не підтримали його колеги. Натомість під час голосування за меморандум свої голоси віддало 45 міських обранців: усі 23 члени «Самопомочі», 9 депутатів від БПП «солідарність», 5 депутатів “Громадянської позиції” та 5 депутатів від УКРОПу та секретар міськради Анатолій Забарило.

Цікаво , що Таїсія Саніна також є черед засновників ТзОВ “Сіті мотор плюс”,  що зареєстроване на Стрийській, 45 (колишній автобусний завод»), ТЗОВ “ЗАХІДКУРОРТБУДСЕРВІС”, яке зареєстроване за тою ж адресою та ще низки підприємств на Стрийській, 45.

Як писав Львівський портал, більшість закуплених за 41 мільйон автобусів простоює в автопарку АТП №1 в несправному стані.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *