ОСТАННІ НОВИНИ

Львів’яни з вадами слуху та мовлення тепер можуть викликати «102» чи «103» за допомогою смс

Львівський портал

|

Від сьогодні у Львові почали реалізовувати соціальний проект
«Почуй мене!». Проект передбачає допомогти львів’янам, які мають вади слуху та
мовлення, викликати екстрені служб служби за допомогою SMS-повідомлень. Власне
Львів став 17 містом України, де в рамках реалізації соціальної ініціативи «Для
людей, для країни» телеком-оператор «Київстар» реалізовує проект «Почуй мене!».
Про це сьогодні під час прес-конференції розповів менеджер зі зв`язків з
громадськістю філії «Київстар» у Львові Віктор Гальчинський.

Він розповів, що послуга SMS-виклику екстрених служб –
«101», «102» та «103», для людей з вадами слуху і мовлення уже запроваджена
«Київстаром» у Києві, Вінниці, Житомирі, Білій Церкві, Козятині, Чернігові,
Сімферополі, Севастополі, Харкові, Полтаві, Сумах, Одесі, Миколаєві,
Хмельницькому та Тернополі, а тепер у Львові.

Проект дає можливість для людей з вадами слуху та мовлення
самостійно та безперешкодно викликати екстрені служби за допомогою
SMS-повідомлень. Для, цього операторські місця служби порятунку «101», міліції
«102» та швидкої допомоги «103» було обладнано спеціальними технічними і
програмними засобами та забезпечено транслювання SMS-викликів до центрів
операторської підтримки на спеціально виділені номери.

«Цей проект серед інших вирізняється персоналізованістю,
тому що звернутися в екстрені служби можуть лише люди, які є внесенні до
спеціальної бази даних і лише вони знатимуть мобільні номери, на які треба
надсилати sms. Ми допомогли створити таку базу даних. Вона містить особові дані
такої людини, тобто прізвище, стать, вік, адресу реєстрації, фізіологічні
особливості та діагноз. Коли людині потрібна допомога, вона може скинути навіть
пусту смс на відповідний номер, а оператори у свою чергу можуть по базі даних
подивитися від кого прийшло повідомлення, що це за людина і де вона проживає.
Якщо людина знаходиться не вдома, то їй потрібно в смс вказати місце свого
знаходження. Після чого, диспетчери передаватимуть інформацію, до прикладу,
медпрацівникам, які виїдуть на місце. Вартість повідомлення залежить від тарифу
абонента. До речі, послугою можна скористатися з будь-якого мобільного
оператора», – розповів В.Гальчинський.

Водночас як розповіла головний лікар Львівської станції
швидкої медичної допомоги Наталія Поважу, ще два роки тому на їхній станції
ввели номер, за яким до них і досі зверталися нечуючі, але таких звернень було
мало – 1-2 дзвінка на місяць. «І був один мінус – після того, як номер з’явився
у титрах на телебаченні, до нас почали дзвонити жартівники. Тепер ця система
вдосконалюється, це будуть персоніфіковані повідомлення. Крім того, на станцію
швидкої ми зможемо отримувати повідомлення не тільки зі Львова, але із Пусто
мит, Жовкви, тощо», – зазначила вона.

За словами голови Львівської обласної організації
Українського товариства глухих Володимира Балдиги, у Львівській області
налічується 2 800 людей з вадами слуху та мовлення. У Львові ця цифра
становить понад 1 100 осіб. А ось зареєструвались у базі даних для виклику
екстрених служб уже 180 нечуючих.

Мешканці  Львова, які
мають обмеження слуху чи мовлення та хотіли б приєднатися до проекту, можуть
звернутися до Львівської обласної організації Українського товариства глухих – Львів,
вул. Окуневського, 1, тел.(032) 252-29-46.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...