Комунальне АТП-1 вже отримало 58 низькопідлогових автобусів МАЗ білоруського виробництва. Це більше половини від погодженого замовлення. Зараз на міських маршрутах курсують 43 нові автобуси. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі міськради Львова.
«Ми продовжуємо отримувати нові МАЗи. Загалом Л К «АТП-1» вже отримало 58 нових машин. З них 43 вже задіяні в роботі і курсують на маршрутах, а решту оформляємо. Нові автобуси курсують на маршрутах № 2а, 3а, 5а, 16, 46, 47а», – розповів директор АТП-1 Орест Хамула.
Натомість компанія «Електрон», яка має поставити 50 автобусів, ще не надала жодної машини. Перші 5 машин місто має отримати найближчими днями.
Нагадаємо, цього року Львів має отримати 150 нових низькопідлогових автобусів, довжиною 12 м, відповідно до підписаної угоди ЛК «АТП-1» з АБ «Укргазбанк» на умовах фінансового лізингу: 100 автобусів МАЗ і 50 – «Електрон». Перші МАЗи виїхали на міські маршрути у середині вересня.
Також зараз завершується поставка 30 вживаних трамваїв із Берліну. Наразі місто отримало 25 одиниць транспорту. 6 німецьких вагонів зараз курсують на трамвайному маршруті № 3. Вартість одного такого трамвая становить майже 18 тисяч євро.
5 листопада завершується тендер на придбання 50 нових низькопідлогових тролейбусів, довжиною 12 м. Також місто готується до оголошення двох тендерів: на придбання 10 нових трамваїв, довжиною 30 м, і 100 автобусів за програмою Європейського інвестиційного банку.
Як повідомляв Львівський портал, обласна прокуратура відкрила кримінальну справу за фактом службової недбалості посадовців Львівської міської ради та ЛКП «Львівелектротранс» при закупівлі 30 вживаних німецьких трамваїв. Мова йде про те, що їхні технічні характеристики не відповідають існуючим у Львові маршрутним лініям та платформам зупинок.
Згодом міський голова Львова Андрій Садовий відкриття цієї кримінальної справи назвав провокацією.
Водночас посадовці Львівелектротрансу ще торік знали про те, німецькі трамваї не підходять Львову.
Фото: АТП-1
Олена Карп'юк