ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові презентували міську схему велодоріжок

Львівський портал

|

На засіданні робочої групи з питань розвитку велосипедної інфраструктури Львова представили схему велодоріжок, повідомляє прес-служба Львівської міської ради. Очікується, що цю схему затвердять 4 квітня. До цього часу львів’яни можуть ознайомитися з нею на сайті www.city-adm.lviv.ua і висловити свої зауваження та побажання на електронну пошту [email protected].

Як розповів член робочої групи Олег Шмід, над розробленням схеми активно працювали представники велоорганізацій Львова та західні експерти з містобудування. Вже цього року у Львові велодоріжки з’являться на вул. Науковій та на вул. Стрийській на ділянці від перехрестя з вул. Науковою та до межі міста. Кошти для цього закладено у міському бюджеті розвитку. Ці велодоріжки будуть облаштовані на пішохідній частині вулиць.

«Ланка Наукова-Стрийська з’єднає дві нові вулиці, які планують збудувати цього року – Ряшівську і Вернадського. Новозбудовані транспортні артерії запроектовані з урахуванням велоінфраструктури. Таким чином, ми отримаємо 36 км велосипедного шляху в обидві сторони», – розповідає Олег Шмід.

Розбудовувати транспорту інфраструктуру міста будуть і у процесі реконструкції міських доріг. Зокрема, розглядається облаштування велодоріжки на проїзній частині на вул. Зеленій під час реконструкції дорожнього полотна. Окрім того, на будівництво велодоріжок Львів планує залучити грантові кошти.

«Зараз міська рада працює над проектом розвитку велоінфраструктури в рамках транскордонної співпраці з Любліном і Брестом, на реалізацію якого можливе виділення гранту ЄС», – розповідає Олег Шмід.

«Львів, на мою думку, має три великі переваги, які будуть сприяти розвитку велосипедної інфраструктури. По-перше, місто є компактним, для переміщення не потрібно долати великі відстані, дорога на роботу займає не більше 5-7 км. По – друге, Львів має подібну до інших європейських міст історичну забудову, що дозволяє впровадити вже апробовані схеми велосипедного руху, які дуже широко зараз впроваджуються в Європі. І по – третє, Львів має досить розвинуту мережу громадського транспорту, а громадський транспорт є великий союзник велосипедів. Адже, громадський транспорт перевозить дуже багато пасажирів. Схема громадського транспорту відбирає пасажирів у приватного транспорту. Великий автобус на 100 місць забирає з дороги 70 автомобілів. Крім цього, велосипедисти отримують можливість застосовувати комбіновану схему – під’їхав до автобусної зупинки на велосипеді, далі рухаєшся автобусом і так само назад. Так є у Європі», – вважає Олег Шмід.  

Схема велодоріжок розміщена на сайті міської ради (www.city-adm.lviv.ua) у рубриці «Актуально».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *