ОСТАННІ НОВИНИ

Львівський аеропорт не знаходиться в «червоній зоні» ризику – Загрева

Львівський портал

|

Генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександр Загрева спростував твердження про те, що ситуація з реконструкцією львівського летовища знаходиться в зоні підвищеного ризику. Про це він зазначив сьогодні під час брифінгу.

«Червона зона» придумана бізнесменами, тими, хто заробляє гроші на проектах, а не збирається щось будувати. Я особисто не бачу цієї червоної зони і ніхто не показував її. Треба зважати на реальний стан. На сьогодні ми отримали кошти, йде робота. І робота буде підсилена у декілька разів, оскільки генеральний підрядник «Азовінтекс» отримав передоплату 25 млн грн. Це серйозні гроші й зрозуміло, що темпи будуть збільшені», – запевнив О.Загрева.

За його словами, відколи розпочалося реальне фінансування, знято основну напругу й на сьогоднішній день проблемою є тільки те, що «Украеропроект» не надає вчасно робочих креслень, оскільки у проектному інституті не вистачає фахівців. Директор аеропорту додав, якщо за місяць-півтора «Украеропроект» не надасть необхідної проектної документації, то він буде змушений звернутися до закордонних проектантів. «Я відразу хотів, аби проект і щодо злітно-посадкової смуги, й щодо перону розробляла німецька компанія, але оскільки тендер був на єдиного виконавця, рішення було прийнято наверху. Однак, зараз існує жорстка конкуренція між містами і тому ми повинні випереджувати графіки. І хоча цього року ми ще не мали робити реконструкцію перону, все ж, щоб продемонструвати УЄФА реальний стан, ми змушені випереджувати графіки й робити це. Зараз ми опрацьовуємо спільно з генпідрядником «Азовінтекс» і з «Украеропроектом» документацію, вони мають між собою погодити графіки та робочі креслення, оскільки я вимагаю від них мінімального терміну закриття аеропорту на реконструкцію. Зараз йдеться про те на скільки місяців буде закритий аеропорт, адже може проводитися реконструкція смуги три місяці, а може бути й шість. Необхідно провести процес в якомога швидші темпи», – додав О.Загрева.

Закрити львівське летовище на реконструкцію планують 1 квітня 2010 року, на цей період обслуговувати пасажирів будуть Івано-Франківський і Луцький аеропорти.

За словами голови Львівської ОДА Миколи Кметя, немає проблем і з будівництвом нового терміналу. Уже за тиждень має бути визначено підрядника, який виконуватиме початкові роботи з будівництва терміналу, на це у Держбюджеті передбачено понад 50 млн грн.

М.Кміть також запевнив, що компанії «Тебодін», якій заборгували за проект терміналу, вже перерахували усю суму коштів.

З інвестором, який має фінансувати будівництво нового терміналу повинні визначитися впродовж місяця, адже конкурс уже оголошено. Нагадаємо, загальна сума інвестицій складає орієнтовно понад 1 млрд. 107млн. грн. Кінцевий термін прийняття пропозицій учасників – до 4 вересня 2009 року. Проведення інвестиційного аукціону відбудеться у Києві 9 вересня 2009 року. «Ми чекаємо місяць на визначення, а до нового року має почати роботи з будівництва терміналу. В іншому випадку, якщо не вдасться визначити інестора, то держава почне будувати сама», – додав М.Кміть.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *