Переваги та недоліки центру адміністративних послуг, так званого “єдиного вікна”, обговорюють нині в Ратуші. Незважаючи на те, що подію заздалегідь проанонсували, зала, у якій відбуваються громадські слухання, майже порожня.
“Єдине вікно” почало працювати з січня цього року. І станом на перше серпня через нього пройшло 18 тисяч звернень, 45% з них поступило в управляння архітектури і в управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин. За словами чиновників, “єдине вікно” значно спростило схему контатів між ними та громадянами. “Увесь перелік документів, який потрібен для прийняття рішень, громадянин може дізнатися в центрі адміністративних послуг. Окрім того, покращилась система контролю за розглядом заяв, адже кожна заява і вчасна чи невчасна на неї відповідь проходить через базу даних,” – розповів заступник мера з питань містобудування та землеустрою Василь Лозинський. До чиновника, який не вкладається в терміни, вживають санкції, скажімо, позбавляють премії.
“Звичайно, бувають випадки, коли справу треба вивчити детальніше, тому терміни затягуються. Однак, це вже краще, аніж, як колись, люди годинами вистоювали в чергах за якимись документами,” – зазначив голова постійної депутатськрї комісії земелекористування, будівництва та архітектури Данило Ярема.