ОСТАННІ НОВИНИ

«Львівгаз» впродовж трьох років інвестував у газове господарство Львівщини понад 200 млн. грн.

|

У період з 2012 по 2014 роки ПАТ «Львівгаз» інвестувало у розвиток газового господарства Львівської області понад 200 млн. грн. Серед пріоритетних напрямків галузі на які було спрямоване фінансування – модернізація газотранспортної мережі регіону та забезпечення споживачів лічильниками природного газу.

Газотранспортна система Львівської області є однією з найстаріших в Україні. На сьогодні капітального ремонту та заміни потребують майже 750 км. газопроводів. Відповідно до обсягів фінансування, яке затверджує НКРЕКП впродовжроку вдається відремонтувати приблизно 50-60 км. газопроводів. Натомість, щоб здійснити ремонт в повному обсязі та у найкоротші терміни підприємству потрібно вкласти щонайменше 800 млн. грн. 

«Основним джерелом доходу підприємства є тарифи на транспортування та постачання газу, які затверджує НКРЕКП. Тому рівень фінансування робіт безпосередньо залежить від розміру цих тарифів та обсягів споживання газу, – розповідає головний інженер ПАТ «Львівгаз» Дмитро Сдобнов. – Незважаючи на те, що в останні роки споживання газу в області зменшилося, а відтак погіршилося фінансове становище компанії, нам вдалося підвищити рівень безпеки газопостачання та покращити показники з достовірного обліку блакитного палива».

Щороку ПАТ «Львівгаз» формує та затверджу інвестиційну програму, яка складається з шести основних пунктів, де чітко прописано на які роботи виділяються кошти та скільки саме.Так, впродовж останніх трьох років основний акцент у ній був зорієнтований на фінансування газотранспортної мережі регіону. Зокрема, на реконструкцію та заміну понад 200 км. розподільних мереж ПАТ «Львівгаз» скерував майже 60 млн. грн. Також ще 23 млн. грн. було  використано на заміну, реконструкцію, капремонт та нове будівництво майже 1,5 тис. одиниці споруд на газопроводах. Окрім того, на загальну суму майже 80 млн. грн. було профінансовано встановлення та заміну лічильників газу.

Разом з тим, ПАТ «Львівгаз» працює над впровадженням новітніх технологій. Зокрема підприємством було встановлено понад 300 одиниць інтелектуальних модемів для дистанційного зняття показників коректорів та ще засоби телеметрії, які дозволяють дистанційно контролювати параметри ГРП.

Також у 2014 році компанія створила сучасний Центр обслуговування споживачів, в якому клієнти можуть в найкоротші терміни отримати увесь спекрт послуг із газопостачання. Серед нововведень, які успішно працюють у центрі – наявність адміністратора, що проводить консультації, запровадження електронної черги та можливість сплатити за будь-яку послугу відразу на місці.

Фото: ТСН

Загрузка...

Загрузка...