Контроль над перевізниками – “Львівська газета”, 2 червня

|

Літо – пора відпусток. А отже, збільшується кількість перевезень львів’ян на далекі відстані – від звичних приміських дач до міжрайонних перевезень.


Через це обласна державтоінспекція запроваджує посилені заходи безпеки на дорогах області. Про це журналістів повідомили вчора під час брифінгу з чільниками державтоінспекції регіону.

Загалом на Львівщині працюють 146 фірм-перевізників, у розпорядженні яких перебуває 3288 одиниць автотранспорту. Однак не всі вони дотримуються норм експлуатації та перевезення пасажирів.

Відповідно до літньої програми “Автобус-2005”, автоінспектори перевірятимуть таксопарки перевізників, щоб визначити технічний стан транспортних засобів. Перевірятимуть також роботу лікарів, які відстежують стан здоров’я водіїв, території для зберігання автотранспорту, ремонтні майстерні та рівень фаховості водіїв.

Як розповів начальник відділення ДАІ Львова майор Володимир Рябцев, найбільшою проблемою у стосунках між перевізниками й інспекторами дорожнього руху є самі водії. Перевезення у Львові звелися до того, що автопідприємства не мають власних водіїв, а змушені запрошувати “зі сторони”. Водночас він зауважив, що в погоні за швидкими грішми деякі перевізники грубо ігнорують свої обов’язки та порушують права громадян. “Ніде у світі міські перевезення не є прибутковою справою. Лише в нас вони приносять надприбутки, нехтуючи інтересами пасажирів. Причиною є те, що колись держава віддала ініціативу створення інфраструктури перевезень приватникам”. Інспектори також наполягають на створенні банку даних водіїв, аби контролювати фаховість і стаж роботи кожного з них.

Реклама партнерів

Не секрет, що багато “маршруток” та автобусів не відповідають нормам пасажирського транспорту. Саме щоб проконтролювати ситуацію, правоохоронці беруть участь у тендерному комітеті, який видає дозволи на перевезення. Однак, як заявляють представники ДАІ, перевізники нехтують обов’язками, а безкарність, яка панує нині в цій сфері, провокує вседозволеність. “Якщо не визначать умов і вимог до перевізників, які братимуть участь у тендерах, ми тупотітимемо на місці”, – зауважив заступник начальника обласного управління ДАІ Михайло Чапля.

Також ДАІ турбує те, що влада ігнорує умови руху в місті. Як наголосив пан Чапля, багато ДТП спричинює незадовільне дорожнє покриття. Також проблемним залишається Сихівський шляхопровід, який досі не затвердила відповідна комісія, він поступово руйнується. За словами заступника начальника обласного управління ДАІ, якщо місто й надалі не реагуватиме на листи від ДАІ, керівництво обласної автоінспекції порушуватиме питання про припинення експлуатації споруди.

Богдан Юрочко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...