Деякі клієнти найбільшого банку України, Приватбанку, отримали попередження про те, що з 15 лютого банкомати фінустанови не будуть працювати. У банку заявляють, що ця інформація є фейковою, а банкомати та відділення працюють у звичайному режимі. Про це пише Суспільне.
Про дивні SMS-повідомлення нібито від Приватбанку клієнти розповіли у соцмережах, додавши відповідні скриншоти.
«За технічними обставинами банкомати ПриватБанку 15.02 не працюють. Вибачаємося (стилістика повністю збережена, ‒ ред.)», ‒ йшлося у таких SMS.
При цьому такі повідомленні були надіслані з номерів телефонів іноземних операторів зв’язку, зокрема, Австрії та Польщі.
Як розповів офіційний представник Приватбанку Олег Серга, установа почала отримувати інформацію про такі повідомлення вранці 15 лютого.
«Нас клієнти інформували, передавали інформацію, що вони почали отримувати з невідомих номерів такі фальшиві SMS про те, що будуть перебої в роботі банків», ‒ заявив він.
Водночас Олег Серга наголосив, що інформація у розсилці абсолютно не відповідає дійсності та може бути елементом інформаційної війни.
«Ця інформація є фейковою, вона направлена на те, щоб ввести наших клієнтів в оману. Приватбанк працює зараз у звичайному режимі. Ми працюємо 24/7 для того, щоб обслуговувати клієнтів, і просимо отримувати інформацію лише з офіційних джерел», ‒ додав він.
Зараз Приватбанк намагається з’ясувати, хто може бути причетним до розсилки таких повідомлень.
Як писав Львівський портал, українські силові структури неодноразово наголошували на тому, що Росія активно веде гібридну війну, поширюючи фейки в інформаційному просторі, аби нагнітати паніку у державі.
Громадян закликають зберігати спокій, не вестися на провокації і звертатись у правоохоронні органи при виявленні діяльності підозрілих осіб чи отриманні підозрілої інформації.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Наталя Дуляба