ОСТАННІ НОВИНИ

Співробітники медіахолдингу Козака стали власниками львівського телеканалу

Вероніка Рой

|

Співробітники закритих каналів «112 Україна», NewsOne та ZIK, що входили до медіахолдингу депутата Верховної Ради Тараса Козака, стали власниками львівського каналу «Перший незалежний». Інформація про це розміщена в Єдиному державному реєстрі, передає «Детектор медіа».

Зокрема, 24 лютого в каналу змінився власник: ним стало ТОВ «Медіахолдинг Новини», створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука». Раніше канал належав ТОВ «Тайм-медіа», власником якого є Роман Любицький. Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень. Новий канал, який планують запускати колишні співробітники ZIK, NewsOne и «112», вже створюється на базі «Першого незалежного». Запуск планується у квітні 2021 року.

Також джерела видання надали макети реклами нового каналу за участю співробітників холдингу «Новини», канали якого припинили мовлення через санкції, — ведучих Анастасії Дайнод та Надії Сасс.

Реклама партнерів

Роман Любицький, засновник та керівник ТОВ «Тайм медіа», якому належав канал «Перший незалежний», не підтвердив і не спростував інформацію про створення нового інформаційного каналу за участю колишніх співробітників медіахолдингу Тараса Козака, проте уточнив, що більше року шукав покупців для свого каналу.

Юрист, ім’я якого Любицький не назвав, шукав нового покупця і діє за дорученням, яке Любицький на нього оформив.

«Я зараз не можу надати коментар — я довгий час не спілкувався з довіреною особою, яка шукає покупця для цього каналу, і мені потрібен час для перевірки інформації», — повідомив Любицький.

Роман Любицький був директором телеканалу ZIK до переходу його у власність Тараса Козака.

Два не пов’язаних між собою джерела «Детектора медіа» не тільки підтвердили інформацію про створення нового каналу на основі «Першого незалежного», а й повідомили, що керувати його запуском буде телепродюсер Олексій Семенов, який раніше був продюсером «112 Україна» (2013-2014), NewsOne (2015-2017), Прямого каналу (2017-2019), а потім очолив медіахолдинг «Новини», який створив Тарас Козак.

Зазначимо, телеканал «Перший незалежний» був створений у 2019 році. Канал належав ТОВ «Тайм-медіа», власником якого є Роман Любицький. Як пишуть «Наші гроші. Львів», Роман Любицький є керівником ТОВ «Престайм.ком.юа» (сайт і радіо «Вголос») і ПП «НТА-Незалежне телевізійне агентство» (телеканал НТА).

25 лютого телеканал «НТА» відреагував на інформацію ЗМІ про продаж Романом Любицьким телеканалу «Перший Незалежний» ТОВ «Медіахолдингу Новини».

« Вважаємо неприпустимою будь-яку співпрацю зі структурами, які діють для інтересів країни-агресорки Росії… Водночас хочемо пояснити, що Роман Любицький – лише юридично дотичний до телеканалу NTA та не має жодного впливу на редакційну політику каналу. Він є директором ПП «НТА», яке володіє ліцензією на телевізійне мовлення. А увесь контент для телеканалу створює інша юридична особа. Ще у жовтні 2019-го створили продакшн ТзОВ «НТА+», засновниками якого є Віталій Крутяков та Наталія Струк, а працівниками – творчий колектив телеканалу NTA. Саме цей продакшн здійснює виробництво телевізійного контенту, який розміщує на телеканалі NTA, всеукраїнському етері телеканалу Еспресо та у соцмережах. Вимагаємо від власників ПП «НТА» негайної реакції та відсторонення Романа Любицького від займаної посади», – йдеться у заяві телеканалу.

Як писав Львівський портал, в ніч на 3 лютого 2021 року в Україні заблокували канали Медведчука і Козака: «112», NewsOne та ZIK

Нагадаємо, влітку 2019 року уродженець Львова Тарас Козак, який є близьким другом і бізнес-партнером кума Путіна Віктора Медведчука, купив весь медіахолдинг ZIK: канал ZIK, компанії «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації».

У 2018 році Козак отримав корпоративні права на канал NewsOne. Щодо телеканалу 112, то його фактичним власником є  Віктор Медведчук (номінально належить німецькому підприємцю з провінції).

Активісти неодноразово заявляли, що телеканали «112» та NewsOne є явними рупорами країни-агресора в Україні.

На початку 2019-го NewsOne штрафували за «мову ворожнечі». Моніторинг Нацради засвідчив, що в ефірі заперечують присутність російських військ на території України, виправдовують дії РФ проти територіальної цілісності України, формують уявлення про Україну як про суб’єкт агресії проти частини власної території, про «фашизм і націонал-соціалізм» керівництва України та частини населення тощо.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...