ОСТАННІ НОВИНИ

РНБО ввело санкції проти Медведчука та Марченко. Що вони передбачають 

Андрій Котенський

|

За фінансування тероризму Рада національної безпеки й оборони України включила одіозного нардепа ОПЗЖ Віктора Медведчука та його дружину Оксану Марченко в санкційний список. Рішенням РНБО передбачено по п’ять заборон, пише Українська правда.

Санкції щодо Марченко та Медведчука на три роки передбачають:

Блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

Реклама партнерів

Обмеження торгівельних операцій;

Зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань;

Анулювання або зупинка ліцензій та інших дозволів, одержання яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;

Повна заборона заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів.

Джерело в РНБО також повідомило, що 5 росіян, проти яких Україна ввела санкції – це менеджери активів сім’ї Медведчука.

Раніше РНБО ухвалила рішення «вжити невідкладних заходів» для повернення у держвласність частини нафтопродуктпроводу, продаж якого пов’язували із Медведчуком.

ЗМІ повідомляють, що Санкції Марченко і цивільної дружини Козака Наталії Лавренюк ввели через те, що вони є власницями Новошахтинського нафтопереробного заводу в Ростовській області, який фінансував бойовиків «Л-ДНР».

Як писав Львівський портал, в ніч на 3 лютого 2021 року в Україні заблокували канали Медведчука і Козака. Канали кума Путіна спробують також закрити й у YouTube.

Влітку 2019 року уродженець Львова Тарас Козак, який є близьким другом і бізнес-партнером кума Путіна Віктора Медведчука, купив весь медіахолдинг ZIK: канал ZIK, компанії «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації».

У 2018 році Козак отримав корпоративні права на канал NewsOne. Щодо телеканалу 112, то його фактичним власником є  Віктор Медведчук (номінально належить німецькому підприємцю з провінції).

Активісти неодноразово заявляли, що телеканали «112» та NewsOne є явними рупорами країни-агресора в Україні.

На початку 2019-го NewsOne штрафували за «мову ворожнечі». Моніторинг Нацради засвідчив, що в ефірі заперечують присутність російських військ на території України, виправдовують дії РФ проти територіальної цілісності України, формують уявлення про Україну як про суб’єкт агресії проти частини власної території, про «фашизм і націонал-соціалізм» керівництва України та частини населення тощо.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.