ОСТАННІ НОВИНИ

В ЛОДА пояснили, за що саме заплатили розробникам логотипу Львівщини 134,5 тисячі

Соломія Григор'єва

|

Серед 5 компаній, які брали участь у конкурсі на розробку брендбуку Львівщини, найвигіднішою була пропозиція компанії Happy Design Studio, яка власне й створила новий логотип області за 134, 5 тисячі гривень. Про це йдеться у відповіді профільного департаменту Львівської облдержадміністрації на інформаційний запит Львівського порталу.

 

Переможцем конкурсу ще 21 листопада 2017 року став ФОП Блажівський Володимир Костянтинович із запропонованою ціною у 134,5 тис. грн. За ці гроші дизайнер впродовж більш ніж року розробляв брендбук Львівщини.

«У вартість розроблення брендбуку входили: проведення SWOT-аналізу наявного іміджу регіону, аналізувались конкурентні ринки, ключова ідея і цінності бренду Львівської області, визначались пріоритетні ніші для позиціонування іміджевої привабливості, формувалась концепція та ключові ідеї бренду (набір колірних, графічних, словесних, дизайнерських, постійних елементів з коротким описом з метою забезпечення візуальної єдності усієї вихідної інформації, її внутрішнього і зовнішнього оформлення), а також створення самого брендбуку», – йдеться у відповіді департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА.

Зазначимо, що до 2019 року Львівська область не мала свого брендбуку і повноцінного логотипу. До цього часу використовували або герб Львівщини, або туристичний логотип, створений у 2014 році. Нове лого має стати «єдиним узагальнюючим впізнаваним промоційним брендом Львівської області, який має на меті в подальшому представляти туристичний, інвестиційний, культурний, освітній, аграрний, експортний потенціали та в цілому має створити позитивний імідж регіону, як в Україні, так і за її межами».

Нагадаємо, попередня презентація нового логотипу Львівщини відбулась 28 січня цього року. Після того, як нове лого потрапило у мережу, жителі Львівської області розкритикували його, проте дизайнери вважають, що така реакція була прогнозованою та згодом людям цей логотип повинен сподобатись. Офіційна презентація нового брендбуку області буде на початку березня, проте з його візуалізацією можна ознайомитись тут.

Більше про опис логотипу і пояснення, чому він виглядає саме так, можна прочитати за посиланням.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *