ОСТАННІ НОВИНИ

У Львівводоканалі прокоментували закупівлю хлору на заводі Коломойського

Олена Карп'юк

|

У ЛМКП «Львіввводоканал» заявили, що порівнювати найвищу закупівельну вартість хлору для Львова з іншими містами України є некоректно, оскільки на його кінцеву ціну впливають логістика та спосіб фасування. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міськради.

 

«Це як порівнювати тарифи у різних містах України: чому у Дніпрі вода дешевша, аніж у Львові, а у Києві та Харкові дорожча? Бо на собівартість послуг впливають різні фактори, в тому числі й віддаленість джерела водопостачання від споживачів. Так само й з цінами на хлор: у Харків хлор іде 500 км залізницею у цистернах, а до Львова – уже розлитий у балони спецтранспортом за 1000 км.

Після звинувачень у найвищій ціні, ми проаналізували контракти на закупівлю хлору на майданчику публічних закупівель «ProZorro», а також телефонували до колег з інших міст. З’ясувалося, що інші водоканали закуповують хлор в різному фасуванні (цистернах, балонах, контейнерах) та без послуг доставки. Доставка може відбуватися як залізничним транспортом, так і за допомогою спецавтомобілів. При цьому на кінцеву ціну звісно впливає відстань перевезення», – прокоментував директор ЛМКП «Львівводоканал» Валентин Вольський.

На підприємстві наголошують, що потреба ЛМКП «Львівводоканал» у хлорі рідкому, котрий використовується для очищення води, становить до 4 тонн на один місяць.

Відповідно до «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосування хлору» підприємство має право зберігати такий товар у себе на складі, який є для цього спеціально обладнаний та атестований (сертифікований), не більше двох тижнів (15 днів). Складські приміщення ЛМКП «Львівводоканал» та виробничі засоби, що застосовуються при безпосередньому використанні хлору для очистки води, можуть працювати тільки з хлором рідким, який запакований в спеціальну тару – балони, що є засобом багаторазового використання і підлягають поверненню. Власною тарою підприємство не володіє, тому орендує їх у постачальника, а звільнені з-під хлору балони зобов’язане повернути.

Відтак у ціну товару входить також транспортна складова з доставки хлору від смт. Аули Криничанського району Дніпропетровської області до Львова та назад за цим же маршрутом, загальною протяжністю 2000 км. І найбільшою складовою у  вартості закупівельного хлору є транспортна складова.

«Порівнювати закупівельні ціни у Львові та, скажімо, Києві, Дніпрі чи Харкові є некоректно, як і стверджувати на підставі цього про те, що Львів купує вчетверо дорожче, аніж Харків. Окрім цього, під час здійснення процедури закупівель ми керуємося вимогами чинного законодавства, на підставі якого постачальник надає довідкову інформацію із торгово-промислової палати про моніторинг ринку продукції та послуг із вказанням середньої ціни на ринку. Ми маємо офіційний лист від ТПП про те, що станом на листопад 2017 року середня ціна на хлор рідкий в балонах з доставкою на внутрішньому ринку України може становити 60 300 грн», –  додали у Львівводоканалі.

Як повідомляв Львівський портал, ЛКП «Львівводоканал» закупило рідкий хлор для знезараження води в АТ «Дніпроазот», власником якого відомий український бізнесмен Ігор Коломойський. При цьому підприємство заплатило найвищу ціну за одну тонну хлору з-поміж інших українських підприємств.

Також нещодавно у мерії запевняли, що жодних проблем із рідким хлором немає, і Львівводоканал забезпечений всіма необхідними реагентами для очистки води.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *