ОСТАННІ НОВИНИ

Ганущин поскаржився на брак коштів для ремонту львівських доріг

Наталя Дуляба

|

Львівщина не може використовувати основний фінансовий ресурс для ремонту доріг – надходження до бюджету через перевиконання показників на митниці. Щомісяця з митниці надходить орієнтовно мільярд гривень, який область повинна у повному обсязі скеровувати до держбюджету. Відтак коштів на ремонт доріг Львівщини практично немає. Про це сьогодні, 5 червня, під час брифінгу розповів голова Львівської облради Олександр Ганущин, передає кореспондент Львівського порталу.

 

«Сьогодні є критично мало ресурсів, які можна скерувати на дороги. Незважаючи на те, що у цьому питанні ми чуємося краще, ніж будь-який інший регіон України за три останні роки, цього року нам вперше істотно підрізають крила. Плановані надходження за рахунок перевиконання від митниці скеровують у державний бюджет, і нам постійно піднімають планку щодо того, що має залишатися після так званих індекативів.

Що таке індекативи? Встановлено, що митниця Львівської області за рік має зібрати певну суму, ми сьогодні перевиконуємо фактично мільярд гривень на місяць, якого раніше ніколи не мали. Але весь цей мільярд йде до державного бюджету», – зазначив Олександр Ганущин.

За його словами, якщо минулого року від митних надходжень Львівщина отримувала 800 мільйонів гривень, то із них 100 мільйонів скеровували на ремонт доріг. Проте тепер всі кошти з митниці область змушена скеровувати у держбюджет.

«Якщо зараз не зміниться позиція Уряду в частині власне нарахування цих індикативів, на жаль, основне джерело ремонту доріг застосовуватись не буде. І темпи того будівництва, що було у 2017, 2016 та частково 2015 роках на Львівщині, будуть призупинені», – підсумував Олександр Ганущин.

Також він наголосив, що за підсумками 2017 року Львівщина увійшла в трійку лідерів за будівництвом доріг в Україні.

Хоча Львівський портал раніше повідомляв, що дороги на Львівщині є найдорожчі в Україні і при цьому мають найменший гарантійний термін експлуатації. Нещодавно Уряд змусив підрядників давати до 10 років гарантії на відремонтовані дороги.

Окрім того стало відомо, що непрозорість проведення тендерів на виконання дорожніх робіт призводить до того, що державні кошти «розпилюють» між собою три монополісти, які фактично займаються перекачуванням мільярдів бюджетних грошей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *