Мешканці міста вже декілька місяців мають змогу телефонувати на короткий номер 15-80 не лише зі стаціонарного телефону, а й з мобільного – безкоштовно абоненти операторів Vodafone та Lifecell. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міськради.
Зараз на «Гарячу лінію міста» щомісячно надходить близько 60% дзвінків з мобільного телефону. Тож наразі чекають відповіді від оператора «Київстар», щоб забезпечити максимальну доступність для львів’ян з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії».
Зазначимо, що рівень доступності «Гарячої лінії міста» становить 81% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання з оператором. Зараз тривалість обробки одного дзвінка на «Гарячій лінії» становить 76,6 секунд.
Соломія Григор'єва